    From: Zawisza Czarny <Z...@T...de>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Akcje wycofane z WGPW / E.Wedel S.A. ciag dalszy ... sad
    Date: Tue, 23 Dec 2003 20:24:01 +0100
    To: -ZED- <w...@p...com>, w...@p...com

    Witam,

    w moim przypadku nie byly one "przespane" wrecz przeciwnie!
    wypisywalem od samego poczatku do Wedla, PepsiCo Finance itd. lecz bez
    jakichkolwiek odpowiedzi. Z tego co sie dowiedzialem, sad w W-wie ma
    takich wnioskow ok. 100 wiec sprawa nabiera waznosci, jezeli sie
    zabierzesz za to. Jesli potrzebujesz jakich kolwiek informacji sluze
    Tobie na prywantym Z...@T...de.

    Dla wszystkich ktorzy maja jeszcze ochote zajmowac ta sprawa prosze o
    napisanie do sadu:

    Adres dla osob krajowych:

    Sad Rejonowy
    dla Warszawy Pragi
    II Wydzial Cywilny
    al. Solidarnosci 127
    00-951 Warszawa

    Adres dla osob zagranicznych:

    Sad Rejonowy
    dla Warszawy Pragi
    I Wydzial Cywilny
    al. Solidarnosci 127
    00-951 Warszawa

    W obu przypadkach prosze podac Sygn. Akt II NS 315/01 i do Akt V CA 11
    83 /03 (V Wydzial Cywilno-Odwolawczy Sadu Okregowego).

    Pozdrawiam

    ZC