    From: Zawisza Czarny <Z...@T...de>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Akcje wycofane z WGPW / E.Wedel S.A. ciag dalszy ... sad
    Date: Wed, 10 Dec 2003 13:18:08 +0100
    Cc: Jarosław Augustynowicz <j...@s...org.pl>, Grzegorz Gabryś
    <g...@p...pl>, Andrzej Błachowicz <a...@p...org.pl>, Tomasz Mozgawa
    <s...@o...pl>

    Ze w stolicy akta kriminalnosci gospodarczej gina, to kazdy z nas
    dowiedzial sie to w telewizji, lecz ze zadne pismo przeslane do sadu nie
    ginie, to jeszcze nie wszyscy wiedza.

    24.06.2002 zwrocilem sie do

    Sadu Rejonowego dla Warszawy Pragi
    II Wydzial Cywilny
    al. Solidarnosci 127
    00-951 Warszawa
    Sygn. Akt. II NS 315/01

    aby dowiedziec sie na nastepujace pytania:

    1. Czy została przeprowadzona likwidacja E.Wedel S.A. lub też są to
    tylko sposoby sprzedaży własności Firmy na rzecz "Cadbury Wedel Sp. z
    o.o." bez względu na prawa własności akcjonariuszy dawnej firmy E.Wedel
    S.A.?
    2. Czy firma E.Wedel S.A. została rozwiązana na podstawie sadu lub za
    zarządzeniem władzy państwowej? Do tej pory nie dostałem żadnych
    informacji na temat likwidacji spółki E.Wedel S.A. lub też o walnych
    zgromadzeniach po wyprowadzeniu spółki z obiegu giełdowego. Również
    spółki "25 Kwietnia" S.A. jak i "PepsiCo Finance" (dawniejszy główny
    właściciel spółki) lub "Cadbury Wedel Sp. z o.o." nie udzieliły mi na
    moje pisma żądanych informacji.
    3. Jeżeli spieniężenie majątku zostało przeprowadzone droga licytacji,
    dlaczego nie mogli brać w nim udział akcjonariusze?
    4. Ponieważ posiadam akcje E.Wedel S.A. - posiadam w ten sposób prawo
    do majątku sprzedanego firmie Cadbury Wedel Sp. z o.o.?

    juz 16.07.2002 (co dowiedzialem sie po godzinnej rozmowie z I Wydzialem
    Cywilnym) akta zostaly przekazane do

    Sadu Rejonowego dla Warszawy Pragi
    I Wydzial Cywilny
    al. Solidarnosci 127
    00-951 Warszawa
    Sygn. Akt. II NS 315/01

    po nastepnej godzinie dowiedzialem sie, ze akta zostaly dolaczone do
    innej sprawy w

    V Wydziale Cywilno-Odwolawczym Sadu Okregowego
    al. Solidarnosci 127
    00-951 Warszawa
    Sygn. Akt. V CA 11 83 / 03

    Na pytanie, dlaczego do tej pory nie dostalem zadnej odpowiedzi,
    dostawalem od wszystkich tych wydzialow ta sama odpowiedz: Nie jestesmy
    za ta sprawe odpowiedzialni. Po niemal 3 godzinach intensywnych rozmow
    telefonicznych I Wydzial Cywilny oswiadczyl mi, ze bedzie mogl tylko
    odpisac, jezeli dostanie akta z "V Wydzialu Cywilno-Odwolawczego Sadu
    Okregowego" - ale czy odpowie nie wiadomo. Na pytanie, dlaczego od ponat
    roku, kiedy znajdowal sie moj list w I Wydziale Cywilnym, nie dostalem
    odpowiedzi? Powiedziala mi taka mila Pani, ze znajduje sie to w aktach w
    V Wydziale Cywilno-Odwolawczym Sadu Okregowego.

    To jest moje pierwsze spotkanie z polskim sadem. Lecz zastanawiam sie,
    czy to jest normalne? Czy kazdy musi w taki sam sposob wspomagany przez
    sad? Nie ma mozliwosci bronienia sie przed takimi przegieciami?

    Prosze o porade prawna.

    ZC