  • Data: 2018-05-15 08:38:17
    Temat: Re: Agencja w apartamencie posła
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-15 o 00:17, Animka pisze:
> [...]
    80,agencja-towarzyska-apartament-gawlowski-posel-po-
    polityka-pieniadze.html

    2193,awantura-w-tvp-info-trzech-politykow-wyszlo-ze-
    studia-klocac.html

    > Sąsiedzi się skarżyli. Pelno klientow się schodziło i były ciągle hałasy.
    > Prostytutka sama podała adres do miejsca swojej pracy i dziennikarz
    > (niby klient) tam sie udał.

    Zaraz przypomina mi się cytat:
    "Gwoli ścisłości, tak to robią olbrzymy. Za to ogry... Aaa, no, tu jest
    gorzej. Ogry robią sobie rękawiczki z ludzkiej skóry i breloczki z
    wątroby, wyciskają ofierze białko z oczu. Najlepiej smakuje na tostach".

    Co do lokatorów to mieszkałem w bloku i wiem co ci potrafią wygadywać.
    Na mój temat i mojej żony też krążyły przeróżne opowiastki, że
    prowadzimy burdel, że założyliśmy sektę i w mieszkaniu odprawiają się
    jakieś dziwne obrzędy, że chcemy otworzyć sklep monopolowy. Różne wersje
    dla różnych ludzi o różnych przekonaniach światopoglądowych. Nasyłano
    nam kontrole z zakładu energetycznego i policji, pisano anonimy do
    administracji z ww zarzutami oraz, że kradniemy prąd, że kradniemy
    materiały budowlane, że prace wykonujemy nielegalnie, a wszystko
    dlatego, że udało nam się zaadaptować wolne pomieszczenia po magazynach
    na mieszkanie i robiliśmy tam remont. Skarżyli się do administracji, że
    ludzie tu mieszkają po 30 lat i nic nie dostali, a tacy /piiiip/ dostali
    i jeszcze administracja im za darmo robi remont. Jako /piiip/ padały
    przeróżne mniej i bardziej cenzuralne epitety.

    Nie muszę chyba dodawać, że wszystko było robione legalnie tzn. za zgodą
    urzędu miasta, z projektem i pozwoleniem oraz na własny koszt.
    Żeby było ciekawiej później to mieszkanie wykupiliśmy na własność i za
    to co włożyliśmy w to mieszkanie z własnej kieszeni na adaptację,
    musieliśmy jeszcze raz zapłacić miastu, bo rzeczoznawca wyceniał stan
    techniczny i standard mieszkania, nie biorąc pod uwagę naszego wkładu.
    Choć i tak nam się opłaciło.

    Tak więc to co piszą w necie o tych co ponoć coś powiedzieli to można
    jednym uchem wpuścić, a drugim wypuścić. Jedni szukają sensacji, a inni
    zmyślają i dopowiadają, bo nienawidzą opcji politycznej tego, którego
    obgadują.