    From: "Przyjazny Andrzej" <a...@l...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Agencja Kruk
    Date: Sun, 22 Jun 2003 14:01:33 +0200

    Użytkownik "Baobab" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bd15gr$j5v$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Naprawdę skuteczni" - w tym tonie odczuwam kryptoreklamę firmy KRUK, jak w
    > reklamie proszku do prania.

    Odczuwaj, co chcesz, dziwne, że podejrzewarz jakąś nieuczciwiość z mojej
    strony. Opieram się na własnym doswiadczeniu i obserwcjach z tego rynku.

    Więc co zrobić, żeby nie byli skuteczni w
    > stosunku do drobnych gapowiczów? Armia czterystu profesjonalistów
    przeciwko
    > jakiemuś niudacznikowi! Musi być jakaś sprawiedliwość.

    Tzn jaka sprawiedliwość? Socjalistyczna? Sprawiedliwość jest zawsze jedna.
    Jeśli ja ci ukradnę np. żelazko, ty chcesz je odzyskać, to chyba powinienem
    oddać... Ja dość prosto rozumuję... może zbyt prosto?

    Jeżeli prawo jest tak
    > skonstruowane, że rację przyznaje takiemu systemowi, to muszą istnieć
    > wentyle poza prawem.

    Piszesz o jakimś enigmatycznym systemie... Kolega anarchista?

    Nie wolno na każdym kroku człowieka zastraszać.
    > Zapłacić mandat - to OK, jeśli się podadto ma na życie, ale popierać swoją
    > uległą postawą hordy prawniczych Mongołów - to prawdziwa klęska.

    Raczej nie wolno nie płacić zobowiązań. Parę groszy u operatora komórkowego,
    parę - w kablówce, jeszcze parę - za odbiornik telewizyjny itd, prawda? Skąd
    to znamy? A potem taki "uczciwy" Polak mówi "w rządzie wszyscy kradną!"
    Jeśli chodzi o sformułowanie "hordy prawniczych Mongołów" - widzę w tym
    Twoją pogardę do przestrzegania prawa, do ludzi i do... gramatyki języka
    polskiego - powinieneś napisać "mongołów", bo chyba nic nie masz przeciwko
    pewnemu narodowi leżącemu na północ od Chin...