  • Data: 2003-06-26 21:44:33
    Temat: Re: Agencja Kruk
    Od: Tomek Kruk <t...@s...rubikon.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 22 Jun 2003 19:02:15 +0200, "Baobab" <b...@o...pl> wrote:

    > 2. Zatrważająca jest zatem sytuacja, gdzie tyle potęgi kieruje się przeciwko
    > drobnym sprawom i sprawcom.

    alez te drobne sprawy i sprawki zalatwia sie hurtowo, jeden mały dlug
    to jest nic, ale tysiac, dziesiec tysiecy, sto tysiecy malych dlugow
    to juz jest cos

    i dla stu tysiecy malych dlugow oplaca sie juz zbudowac skuteczne
    mechanizmy zgodnego z prawem postepowania (budujemy raz dla wielu
    dłużników) i potem to wykorzystujemy.

    ma to jeszcze jeden skutek, a mianowicie jesli jeden zauwazy ze
    nieplacenie sie nie oplaca bo predzej czy pozniej przyjda po te
    pieniadze to bedzie sie bal
    chodzi o wybicie masom z głowy przyzwyczajeń pod tytułem "biore
    telefon za złotówke, potem go przerabiam na karte i mam w nosie
    operatora"

    wracajac do mechanizmow, pojedynczy wierzyciel czasami macha ręką i
    tutaj powstaly firmy windykacyjne ktore zajmuja sie profesjonalnie
    sciganiem dłużników które mają utarte mechanizmy dzialania, im mozna
    windykacje zlecic i czekac na efekt działania