  • Data: 2003-06-27 07:21:37
    Temat: Re: Agencja Kruk
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 27 Jun 2003, maHo wrote:

    >+ On Sun, 22 Jun 2003 13:36:33 +0200, Div wrote:
    >+ [ciach]
    >+ > Wychodzi na to ze trzymac rach za tel , tv i inne 3 lata i dopiero wtedy
    >+ > utylizowac.. mimo wszystko ciesze sie z takiego przepisu jak
    >+
    >+ ja na wszelki wypadek trzymam 5 lat.

    OK

    >+ jak również ew. dokumentacje do US.

    Źle. Zajrzyj do archiwum *.podatki: wg przepisów trzeba trzymać
    5 lat "do końca roku w którym podatek był należny". Podatek np. za
    2000 był należny w 2001, więc przykładowy "papier" opisujący zdarzenie
    podatkowe (dajmy na to - PIT-8b z jednorazowej umowy o dzieło lub
    fakturę na podstawie której odliczono ulgę) ze stycznia 2000 roku
    trzeba trzymać do końca 2001+5=2006, czyli 7 lat !

    >+ pozdrav

    wzajem :) - Gotfryd