  • 11. Data: 2004-03-14 13:58:30
    Temat: Re: Adwokat z Urzędu w sprawie o rozwod
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl> napisał
    w wiadomości news:c31kgp$o8$1@news.onet.pl

    > Malo slyszales.

    Hmm, jeśli jesteś mocny w tym temacie (słuchu) to może
    zacznij się również udzielać na - pl.sci.medycyna ?

    PS. Szkoda aby taki talent się marnował. LOL

    --
    Pozdrawiam - Andy_K
    "Jeśli ktoś komuś coś, to i owszem,

  • 12. Data: 2004-03-14 14:14:19
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'Andrzej_K.' wyklawiaturzył/a w niusie
    c31of4$6o$...@i...gazeta.pl taką oto treść:

    | Hmm, jeśli jesteś mocny w tym temacie (słuchu) to może
    | zacznij się również udzielać na - pl.sci.medycyna ?

    A co tu jeszcze pisac? Znam z 10 adwokatow, ktorzy zostali wyznaczeni przez
    dziekana ORA do prowadzenia z urzedu sprawy rozwodowej.

    | PS. Szkoda aby taki talent się marnował. LOL

    Strasznie smieszne.

    ->piotr

  • 13. Data: 2004-03-14 14:30:40
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl> napisał
    w wiadomości news:c31pc7$s08$1@news.onet.pl

    > A co tu jeszcze pisac? Znam z 10 adwokatow, ktorzy zostali wyznaczeni
    > przez dziekana ORA do prowadzenia z urzedu sprawy rozwodowej.

    Właśnie to trzeba było napisać, a nie wydawać
    larygologiczną opinię.

    > Strasznie smieszne.

    Dzięki. :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Nigdy nie kłóć się z głupcem gdyż ludzie

  • 14. Data: 2004-03-14 14:55:05
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'Andrzej_K.' wyklawiaturzył/a w niusie
    c31qb5$71a$...@i...gazeta.pl taką oto treść:

    | Właśnie to trzeba było napisać, a nie wydawać
    | larygologiczną opinię.

    Przeciez to jest oczywiste. Czym sie rozni postepowanie w sprawie o rozwod
    (separacje) od "zwyklego" postepowania? To, ze to pierwsze jest "odrebne" o
    niczym nie swiadczy. Przeciez oba reguluje kpc.

    ->piotr