  • 31. Data: 2007-03-23 02:17:37
    Temat: Re: Abonamentu RTV placil nie bede!
    Od: animka <a...@n...ma.wp.pl>

    beata napisał(a):
    > Możesz złożyć podanie o umorzenie długu. Oczywiście wraz z podaniem warto
    > załączyć kserokopie dokumentów zaświadczające o trudnej sytuacji życiowej. Takie
    > pismo można skierować do kartoteki rtv lub złożyć w najbliższej swojemu
    > zamieszkaniu placówce pocztowej.

    A ludzie z tv pławią się w luksusach kosztem "pospolitych" mieszkańcow
    naszej Ziemii. Czas położyć kres temu chciwemu dziadostwu z telewizji.
    Niedługo zostaną nam już tylko same reklamy i konkursy z paniami w
    bikini do oglądania. Ciekawych filmów jest coraz mniej.

    --
    animka

  • 32. Data: 2007-03-23 02:48:03
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "animka" <a...@n...ma.wp.pl> wrote in message

> [...]
    >Niedługo zostaną nam już tylko same reklamy i konkursy z paniami w bikini
    >do oglądania. Ciekawych filmów jest coraz mniej.

    proponuję cię zlikwidowanie telewizji publicznej w ogóle.
    Wówczas, żeby obejrzeć jakikolwiek film zapłacisz miesięcznie 120 zł i nawet
    nie będziesz narzekać.

  • 33. Data: 2007-03-23 05:37:45
    Od: He(R)Sk <b...@i...pl>

    On Thu, 22 Mar 2007 21:48:03 -0500, "witek"
    <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > proponuję cię zlikwidowanie telewizji publicznej w ogóle.

    dlaczego zaraz likwidacja. w warunkach rynkowych powinna
    walczyc o utrzymanie sie na powierzchni tak jak stacje
    komercyjne, a nie jak za czasow komuny wyciagac z kieszeni
    podatnikow. czas przeciaz ten wrzod. skoro wladza chce miec
    tube niech poslowie, senatorowie i administracja panstwowa
    zrobi zrzutke ze swoich wynagrodzen. prosze zobaczyc kto
    robi programy dla TVP - spoleczki i spolki bylych dygnitarzy.
    mamy ich "karmic" bo TVP nazywa siebie sama publiczna ?

    > Wówczas, żeby obejrzeć jakikolwiek film zapłacisz miesięcznie 120 zł i nawet
    > nie będziesz narzekać.

    buhahahhahahahahahahaha a dlaczego nie 1200 ?
    stacji nadajacych filmy jest od cholery i troche
    i zadna z nich nie wyciaga rak po pieniadze tych
    ktorzy maja w mieszakniu gniazdko elektryczne.

    --

    HeSk

  • 34. Data: 2007-03-23 09:37:59
    Od: Kserkses <k...@a...pl>

    witek wrote:

    > Wówczas, żeby obejrzeć jakikolwiek film zapłacisz miesięcznie 120 zł i nawet
    > nie będziesz narzekać.

    LOL :)

    To ja wybieram 15-20 filmow z wypozyczalni.
    Ogladam co chce i kiedy chce ;)

    --
    Kserkses

    " - Mam zamiar umrzec - stwierdzil Jones. "
    " - Mozesz powtorzyc? "

  • 35. Data: 2007-03-23 11:58:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek napisał(a):

    > proponuję cię zlikwidowanie telewizji publicznej w ogóle.
    > Wówczas, żeby obejrzeć jakikolwiek film zapłacisz miesięcznie 120 zł i nawet
    > nie będziesz narzekać.

    A teraz oczywiście uzasadnisz dokładnym wyliczeniem podaną przez ciebie
    sumę? ;->

  • 36. Data: 2007-03-23 12:59:24
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > A teraz oczywiście uzasadnisz dokładnym wyliczeniem podaną przez ciebie
    > sumę? ;->

    Wziął pewnie swoje średnie zapotrzebowanie miesięczne na oglądanie razy
    cena za wypożyczenie płyty DVD :)))

    Kaczor
    --
    Łączę pozdrowienia... i różne inne wyrazy
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl

  • 37. Data: 2007-03-23 15:29:54
    Od: animka <a...@n...ma.wp.pl>

    witek napisał(a):

    > proponuję cię zlikwidowanie telewizji publicznej w ogóle.
    > Wówczas, żeby obejrzeć jakikolwiek film zapłacisz miesięcznie 120 zł i nawet
    > nie będziesz narzekać.

    Zawsze można iśc do wypożyczalni i wypożyczyć sobie film na dvd.

    --
    animka

  • 38. Data: 2007-03-23 18:22:10
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 23 Mar 2007 16:29:54 +0100, animka napisał(a):

    > Zawsze można iśc do wypożyczalni i wypożyczyć sobie film na dvd.

    Programy naukowe lub publicystyczne też? Albo relacje z imprez
    na żywo?

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 39. Data: 2007-03-23 18:58:18
    Od: krys <k...@p...onet.plys>

    Henry (k) napisał(a):

    > Programy naukowe lub publicystyczne też? Albo relacje z imprez
    > na żywo?

    A to TVP tym się zajmuje? Ja tam chętnie zapłacę za dekoder stacji
    telewizyjnej, która zaoferuje pakiet interesujących mnie programów.
    Ale za propagandówkę?

    Justyna

  • 40. Data: 2007-03-23 22:07:52
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    witek napisał(a):
    > "animka" <a...@n...ma.wp.pl> wrote in message

    > proponuję cię zlikwidowanie telewizji publicznej w ogóle.
    > Wówczas, żeby obejrzeć jakikolwiek film zapłacisz miesięcznie 120 zł i nawet
    > nie będziesz narzekać.

    A ja bylbym za. Niech dadza mi wybor, czy chce ogladac TVP czy nie.
    Place za satke dosc duzo pieniedzy i nie chce placic abo za "telewizor".
    Niech mi odetna TVP i nie czepiaja sie o oplaty za RTV.