  • 21. Data: 2007-01-31 19:43:05
    Temat: Re: Abonamentu RTV placil nie bede!
    Od: "latet" <s...@x...pl>

    > Chyba zartujesz. To oni u siebie w ksiegowosci kontroluja.

    A sorry, rozumiem. Ktoś płacił, płacił, a potem przestał i ma problem.
    No cóż, kolejny argument, aby tego nie płacić konsekwentnie nigdy.

    latet

  • 22. Data: 2007-01-31 19:57:28
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:epqr19$36b$1@news.onet.pl
    użytkownik *bartekE320* napisał(a):

    > Blablabla... OE mi podpial pierwszy watek pod inny o takim samym
    > tytule, tak wiec myslalem, ze malo kto by go zauwazyl.

    Pieprzenie w bambus. Z premedytacją dwa razy ta sama treść pod dwoma
    różnymi tematami.

    --
    Big Jack
    //////

  • 23. Data: 2007-01-31 19:58:52
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    "Big Jack" <a...@b...zz> wrote in message
    > Pieprzenie w bambus. Z premedytacją dwa razy ta sama treść pod dwoma
    > różnymi tematami.

    Napisz do Kaczynskiego.

  • 24. Data: 2007-02-01 00:26:36
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "japo" <s...@j...pl> wrote in message news:epqig3$4vf$1@news.onet.pl...

    > kupujący też musi ubezpieczyć ten samochód, a raczej nie można ubezpieczyć
    > 2x..

    A dlaczego ?
    Twój biznes.
    W razie czego firmy ubezpieczeniowe odpowiadaja wspólnie za szkodę.

    > spodziewam się w takiej sytuacji zwrotu "niewykorzystanej" składki
    > ubezpieczenia, w terminie do daty sprzedaży lub przynajmniej powiadomienia
    > TU - nie wiem..

    Niestety, jedyne co możesz się spodziewać, to wezwanie do zapłaty.

  • 25. Data: 2007-02-01 01:54:13
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "latet" <s...@x...pl> napisał w wiadomości

    > No cóż, kolejny argument, aby tego nie płacić konsekwentnie nigdy.

    Kolejny argument za tym, że jak już ktoś nie chce płacić, to zanim
    przestanie płacić, niech wyrejestruje odbiornik RTV.

  • 26. Data: 2007-02-01 02:03:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin Wasilewski wrote:

    > Użytkownik "latet" <s...@x...pl> napisał w wiadomości

    > Kolejny argument za tym, że jak już ktoś nie chce płacić, to zanim
    > przestanie płacić, niech wyrejestruje odbiornik RTV.

    Ja tam nigdy takiego odbiornika w myśl ustawy oraz oficjalnej wykładni
    KRRiTV nie miałem, dzięki czemu tej idiotycznej "książeczki opłat" nigdy
    nie miałem, więc mogą mnie pocałować w trąbkę ;->

  • 27. Data: 2007-02-01 07:59:07
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:epqsft$8l7$1@news.onet.pl
    użytkownik *bartekE320* napisał(a):

    > Napisz do Kaczynskiego.

    PLONK za świadome zaśmiecanie grupy

    --
    Big Jack
    //////

  • 28. Data: 2007-02-04 22:55:20
    Od: "50+8" <r...@m...or>

    Użytkownik "Art" <T...@z...adres.poczty.pl> napisał w wiadomości
    >I tak przez parę lat ;-)
    > BTW - po ilu toto się przedawnia?

    Podobno po trzech jeśli w trakcie nie było wezwania do zapłaty.

    s.

  • 29. Data: 2007-02-05 00:33:26
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "50+8" <r...@m...or> napisał w wiadomości

    > Podobno po trzech jeśli w trakcie nie było wezwania do zapłaty.

    Wezwanie do zapłaty nic nie zmienia, tzn. nie przerywa przedawnienia.

  • 30. Data: 2007-03-22 20:57:07
    Od: beata<w...@w...pl>

    Możesz złożyć podanie o umorzenie długu. Oczywiście wraz z podaniem warto
    załączyć kserokopie dokumentów zaświadczające o trudnej sytuacji życiowej. Takie
    pismo można skierować do kartoteki rtv lub złożyć w najbliższej swojemu
    zamieszkaniu placówce pocztowej.

    -> http://usenet.pomocprawna.info