  • 1. Data: 2007-01-31 14:02:33
    Temat: jaka opłata sądowa?
    Od: Krzysiek <d...@p...fm>

    Firma z o.o. składa pozew przeciwko osobie fizycznej, żądana kwota to ok
    1000 zł za niezapłacone fv wystawione klientowi za korzystanie z usług
    telekomunikacyjnych.
    Jaka jest opłata przy składaniu pozwu? przeszukałem stronę sądu, trochę
    pogooglowałem i tak myślę że to jest opłata 30 zł.. no ale pewności nie
    ma. Pani w biurze podawczym podczas rozmowy telefonicznej stwierdziła,
    że złożenie pozwu nic nie kosztuje ale nie chce mi sie wierzyć
    jeżeli ma ktoś doświadczenie w tej dziedzinie to będę wdzięczny za wskazówki
    pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2007-01-31 16:12:23
    Temat: Re: jaka opłata sądowa?
    Od: "Marta" <m...@v...pl>

    Prawdopodobnie bedzie to tryb uproszczony, aięc art. 28 ustawy o kosztach
    sądowych w sprawach cywilnych z dnia 28 lipca 2005 roku Dz. U. Nr 167. poz.
    1398, a więc 30 zł
    Pozdrawiam
    Marta