  • 41. Data: 2007-03-24 11:07:22
    Temat: Re: Abonamentu RTV placil nie bede!
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 23 Mar 2007 19:58:18 +0100, krys napisał(a):

    > A to TVP tym się zajmuje? Ja tam chętnie zapłacę za dekoder stacji
    > telewizyjnej, która zaoferuje pakiet interesujących mnie programów.
    > Ale za propagandówkę?

    Coś tam chyba jest ciekawego - wprawdzie na codzień mam niemiecką
    tv (kolega był powalony tym że codziennie oglądam 2-3 programy
    o ciekawostach z nauk czy życia.
    A teraz oglądam "podróże z żartem, Peru" na www.itvp.pl - głupi
    program ale da się obejrzeć.

  • 42. Data: 2007-03-24 11:22:30
    Od: k...@p...onet.pl

    Henry (k) napisał(a):

    > A teraz oglądam "podróże z żartem, Peru" na www.itvp.pl - głupi
    > program ale da się obejrzeć.

    Ja tam głupich programów oglądać nie lubię. A jak sobie przejrzę jakąś
    ramówkę, to tak sie składa, że ciekawe rzeczy znajdę prędzej w stacjach
    komercyjnych, niż w TVP. A komercyjne póki co o abonament nie pyszczą,
    nie?

    --
    pozdrawiam
    Justyna