  • 1. Data: 2007-01-31 14:08:17
    Temat: Abonamentu RTV placil nie bede!
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    Witam!

    Dostalismy ostatnio pismo od "POCZTA POLSKA Wydzial Abonamentu RTV Sekcja
    Kartoteka RTV" mniej wiecej takiej tresci:

    "
    Uprzejmie informujemy, ze dotychczas nie wplynela do nas Pani/Pana wplata
    abonamentu radiowo-telewizyjnego za okres 01/2005-12/2006 w kwocie 390.00
    zlotych (ROTFL!!!!) co odnotowalismy w dniu 25.01.2007 podczas kontroli
    ksiazeczki radiofoniczej.

    Jezeli oplaty zostaly uregulowane do dnia otrzymania pisma to
    ...blablabla...

    W przypadku nieuregulowania oplaty prosimy o dokonanie wplaty wraz z
    odsetkami na konto ...blablabla...
    "

    Teraz pytanie. Co z tym zrobic? 390zl to zdecydowanie za duza dla mnie w tej
    chwili do zaplaty suma. Czy maja realne mozliwosci sciagniecia tych
    pieniedzy (konto/wynagrodzenie)? Czy mozna uniknac zaplaty tej kwoty i jak
    to zrobic? Jak sformulowac pismo do nich? Mozna napisac, ze od tego momentu
    (01/2005) nie bylo juz w mieszkaniu odbiornikow? Z gory dzieki za pomoc.

  • 2. Data: 2007-01-31 14:19:30
    Temat: Re: Abonamentu RTV placil nie bede!
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Teraz pytanie. Co z tym zrobic?

    Zapłacić, potem wyrejestrować odbiornik i już nie płącić.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 3. Data: 2007-01-31 14:44:15
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    "Agent 0700" <k...@w...pl> wrote in message
    > Zapłacić, potem wyrejestrować odbiornik i już nie płącić.

    A pismo o jakies umozenie, ew. o rozlozenie na raty cos da? Jest gdzies
    jakis wzor wyrejestrowania, czy napisac wlasnymi slowami? Gdzie zlozyc pismo
    o wyrejestrowaniu?

  • 4. Data: 2007-01-31 15:08:38
    Od: "mm" <e...@v...pl>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zapłacić, potem wyrejestrować odbiornik i już nie płącić.

    A jak nie zaplaci ? :)
    pisza cos o tym co zrobia wtedy ?

  • 5. Data: 2007-01-31 15:33:01
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Wed, 31 Jan 2007 16:08:38 +0100, mm napisał(a):

    > A jak nie zaplaci ? :)
    > pisza cos o tym co zrobia wtedy ?

    Egzekucja.
    Jeżeli "zapomniał wyrejestrować" odbiornik - to jego wina i pech, ale
    zapłacić musi.
    Per analogia:
    - sprzedałeś samochód, nie zgłosiłeś ubezpieczycielowi OC że zbyłeś
    samochód - ubezpieczyciel wystawił polisę - i co - nie zapłacisz tego
    zobowiązania (bo będziesz się tłumaczył - przecież sprzedałem samochód)?

  • 6. Data: 2007-01-31 15:42:18
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Artur napisał(a):
    > - sprzedałeś samochód, nie zgłosiłeś ubezpieczycielowi OC że zbyłeś
    > samochód - ubezpieczyciel wystawił polisę - i co - nie zapłacisz tego
    > zobowiązania (bo będziesz się tłumaczył - przecież sprzedałem samochód)?
    Tak.
    --
    badzio

  • 7. Data: 2007-01-31 15:47:39
    Od: "asiczka" <a...@g...pl>

    Użytkownik "bartekE320" <k...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > A pismo o jakies umozenie, ew. o rozlozenie na raty cos da? Jest gdzies
    > jakis wzor wyrejestrowania, czy napisac wlasnymi slowami? Gdzie zlozyc

    Zaplac to co wisisz,odetnij neta i od tej pory juz bedziesz mial na
    comiesieczna oplate za rtv.Kontrowersyjne,no ale sam sobie bagna narobiles i
    trzeba bylo wczesniej uzyc mozgu i liczyc sie z konsekwencjami zamiast teraz
    plakac na grupie.

  • 8. Data: 2007-01-31 16:08:51
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Wed, 31 Jan 2007 16:42:18 +0100, badzio napisał(a):

    > Tak.

    Życzę powodzenia :))
    Aha - i odkładania pieniążków na koszty egzekucji komorniczej.

  • 9. Data: 2007-01-31 16:52:53
    Od: Hikikomori San <h...@o...eu>

    Artur wrote:

    > Życzę powodzenia :))

    Ale co to znaczy "ubezpieczyciel wystawil polise"?

    A jak mio dowolna osoba wystawi fakture za cos, czego nie chcialem, np.
    za "tynkowanie scian zewnetrznych" a j amieszkam w bloku i nic nie bylo
    tynkowane to tez mam zaplacic?

    --
    <><> Rządzi nami jednoręki bandyta <><>

  • 10. Data: 2007-01-31 17:06:05
    Od: "japo" <s...@j...pl>

    > Życzę powodzenia :))
    > Aha - i odkładania pieniążków na koszty egzekucji komorniczej.

    kupujący też musi ubezpieczyć ten samochód, a raczej nie można ubezpieczyć
    2x..
    spodziewam się w takiej sytuacji zwrotu "niewykorzystanej" składki
    ubezpieczenia, w terminie do daty sprzedaży lub przynajmniej powiadomienia
    TU - nie wiem..