  • 31. Data: 2003-03-11 22:31:07
    Temat: Re: Abonament RTV - jeszcze w tej kwestii
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 11 Mar 2003, Rajmund Sykulski wrote:

    >+ AJA napisał(a):
    >+
    >+ > A co do art TV do kompa to tez podpada pod placenie abonamentu. W tym
    >+ > przypadku komputer spelnia wymogi [...]
    >+
    >+ KOmputer nie jest odbiornikiem radiowo telewizyjnym a od takiego sie placi
    >+ abonament, wiec nie do konca tak jest jak piszesz.

    Sęk w tym że o ile wiem przepisy były zmieniane - i już
    nie wymaga się "bycia telewizorem" a właśnie spełnienia
    warunku bezpośredniego odbioru sygnału.
    Są sugestie że *pośredni* odbiór (do magnetowidu *bez
    podgladu* i na ekran) uchylałby się od definicji, ale
    na komputerze możesz "bezpośrednio" więc nie ma tłumaczenia.

    >+ Tak mysle

    :)

    pzdr, Gotfryd

  • 32. Data: 2003-03-12 10:30:24
    Temat: Re: Abonament RTV - jak to robią w UK
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...tb.onet.tb.pl>

    "Głos Wielkopolski" za PAP pisze 2003-03-11

    Abonament za telewizor w zrujnowanym zamku

    Brytyjskiej telewizji BBC nie przeszkadza, że na zrujnowanym zamku Mileham w
    hrabstwie Nórfolk od co najmniej 700 lat nikt nie mieszka i nigdy nie było
    tam telewizora. Właścicielowi grozi surowa kara za to, że nie płaci
    abonamentu telewizyjnego.

    Inspektorzy ściągający abonament dla brytyjskiej telewizji publicznej są
    przekonani, że gdzieś wśród kamieni i zwalonych murów musi być
    niezarejestrowany odbiornik. Właściciel zabytku Richard Butler.Stoney już
    dwa razy dostał wezwanie do zapłaty tysiąca funtów zaległych opłat razem z
    grzywną. "Pismo brzmiało bardzo poważnie" - donosi BBC. Butler-Stoney
    twierdzi, że nie manic do ukrycia i serdecznie zaprasza inspektorów do
    przeszukania XI-wiecznej normańskiej twierdzy, zamieszkanej co najwyżej
    przez dzikie
    ptactwo. Wpływy BBC pochodzą w głównej mierze z abonamentów płaconych przez
    gospodarstwa domowe. Roczna opłata wynosi 112 funtów; dochody BBC z
    abonamentu - 2,3 mld. .PAP

    Telesfor Baudot (T...@p...tb.onet.tb.pl)
    http://tele2001.republika.pl

  • 33. Data: 2003-03-13 07:00:28
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 11 Mar 2003 19:35:08 +0100, Rajmund Sykulski
    <r...@p...fm> napisał(a):

    >KOmputer nie jest odbiornikiem radiowo telewizyjnym a od takiego sie placi
    >abonament,

    Wydaje Ci się.
    Przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem mail AJA
    Komputer z kartą TV jest urządzeniem .....

    BAH

  • 34. Data: 2003-03-13 15:50:28
    Od: Rajmund Sykulski <r...@p...fm>

    BAH napisał(a):

    > Wydaje Ci się.
    > Przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem mail AJA
    > Komputer z kartš TV jest urzšdzeniem .....
    >
    > BAH

    Juz wiem czytalem dzieki
    rajusan