  • 21. Data: 2003-03-11 10:25:56
    Temat: Re: Abonament RTV - jeszcze w tej kwestii
    Od: m...@t...pl.N.O.S.P.A.M (Witek Mozga)

    > Moment. A mogę wiedzieć za co ściągnęli gościowi wiertarkę

    <niesmialo>Bo nie placil abonamentu...?</niesmialo>

    --
    Witek
    http://www.trimen.pl/witek/

  • 22. Data: 2003-03-11 11:46:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 11 Mar 2003, Witek Mozga wrote:

    >+ > Moment. A mogę wiedzieć za co ściągnęli gościowi wiertarkę
    >+
    >+ <niesmialo>Bo nie placil abonamentu...?</niesmialo>

    No, a był tu taki co napisał (za Wprost) że "nie było
    sprawy w sądzie o niepłacenie..." :)

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2003-03-11 11:47:57
    Temat: Re: Abonament RTV - artykul w polityce o misji TVP
    Od: "Gacek" <G...@A...pl>

    Witam,

    Nie wiem czy to bylo dot. misji TVP (sponsorowanej z abomanentu RTV)
    http://polityka.onet.pl/162,1112379,1,0,2390-2003-09
    ,artykul.html

    --
    Pozdrawiam,
    Gacek

  • 24. Data: 2003-03-11 12:00:41
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 11-03-2003 12:46, Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > No, a był tu taki co napisał (za Wprost) że "nie było
    > sprawy w sądzie o niepłacenie..." :)

    No to pewnie był trybunał wojenny :-) Tajny!
    Nic innego nie pozostaje, w końcu jak "Wprost" napisało że nie było
    sprawy to nie było sprawy :-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 25. Data: 2003-03-11 12:25:13
    Od: m...@t...pl.N.O.S.P.A.M (Witek Mozga)

    > No, a był tu taki co napisał (za Wprost) że "nie było
    >sprawy w sądzie o niepłacenie..." :)

    A Ty mu uwierzyłes!?
    Ja tam nigdy nie wierze w to ludzie wypisuja ;-)

    --
    Witek
    http://www.trimen.pl/witek/

  • 26. Data: 2003-03-11 13:20:34
    Od: "Chmielu" <c...@g...pl>

> [...]
    > zamieszkania, bądź nie wpuszczanie poborcy skarbowego, brak reakcji na
    > pozostawione wezwania, Komornik Skarbowy w dniu 28 października 1996 r.
    > wydał zarządzenie na zasadzie art. 47 ustawy egzekucyjnej o przymusowym
    > otwarciu i przeszukaniu pomieszczeń należących do p. Jerzego B.
    > Skutecznego otwarcia drzwi do mieszkania zobowiązanego dokonano w dniu
    > 26 listopada 1996 r. Z dokonanej czynności sporządzono protokół, zajęto
    > i odebrano wiertarkę wraz ze statywem."
    >
    > Więc jak jakaś poczta będzie uparta to wszystko możliwe :)

    Z podziękowaniem za konkrety...
    --
    Jarosław Chmielewski -> GSM 0-602 238885
    ----------

  • 27. Data: 2003-03-11 17:04:35
    Od: "Ice" <b...@t...pl>

    Mi udało się przestać płacić ten haracz całkiem legalnie:
    TV był zarejestrowany na babcie. Z przepisów wynika, że osoby które
    skończyły 70 (albo 75 lat) są zwolnione z tej opłaty.Powiedziałem o tym
    babci i ona poszła na poczte i dostała wpis mówiący o tym że jest zwolniona
    z opłaty i wszystkie urzędy mogą ...
    dowiedziałem się o tym co prawda późno bo pare lat płaciliśmy niepotrzebnie
    i teraz mam pytanie:
    Czy jest możliwość zwrotu nadpłaconego abonamentu RTV ?
    Jeżeli ktoś kto sie zna na tych wszytskich ustawach byłby tak miły i to
    sprawdził będe niezwykle wdzięczny.
    Pozdrawiam wszystkich

  • 28. Data: 2003-03-11 18:24:26
    Od: Rajmund Sykulski <r...@p...fm>

    Chmielu napisał(a):

    > jakbym
    > nie
    > I wogóle w tej kwestii próbuję doszukać się paragrafu, czyu posiadajšc
    > płacšc abonament Cyfra+ można "oficjalnie" nie płacić TVP 1 i TVP2 (sš w
    > pakiecie Cyfry+)
    > --
    > Jarosław Chmielewski -> GSM 0-602 238885
    ----------
    > *** Prawo jest po to, aby je przestrzagać
    > (chociaż sš tacy, co sšdzš odwrotnie) ***
    ----------

    Tez jestem ciekaw jaki paragraf. Za zwykla kablowke sie placi i tez jest TVP1 i
    2 wiec...
    rajusan

  • 29. Data: 2003-03-11 18:31:44
    Od: Rajmund Sykulski <r...@p...fm>

    Kamil Golaszewski napisał(a):

> [...]
    > podatkowych.
    > § 4. Przepisów ustawy nie stosuje się do świadczeń pieniężnych
    > wynikajšcych ze stosunków cywilnoprawnych oraz do opłat za usługi, do
    > których stosuje się przepisy o cenach.
    >
    > abonament może dać się zakwalifikować pod §2... uprawnienia z §3...
    >
    > a przedawnienie:
    > Art. 70. § 1. Zobowišzanie podatkowe przedawnia się z upływem 5 lat,
    > liczšc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynšł termin płatności
    > podatku.
    >
    > A może ktoś zadałby odpowiednie pytanie w KRRiTV?

    Moze to glupie pytanie: ale czy w zwiazku z placeniem takiego haraczu nie
    powinno bbyc mozliwosci odlieczneia tego od dochodu zwlaszcz jak sie ma
    ksiazeczke RTV z aktualnymi wplatami?

  • 30. Data: 2003-03-11 18:35:08
    Od: Rajmund Sykulski <r...@p...fm>

    AJA napisał(a):

    > A co do art TV do kompa to tez podpada pod placenie abonamentu. W tym
    > przypadku komputer spelnia wymogi czyli jest gotowy do odbioru sygnalu
    > telewizyjnego badz radiowego i abonament nalezy placic :P
    >
    > AJA

    KOmputer nie jest odbiornikiem radiowo telewizyjnym a od takiego sie placi
    abonament, wiec nie do konca tak jest jak piszesz. Mam TV albo radioodbiornik i
    place od kompa nie. Tak mysle
    rajusan