  • Data: 2018-03-13 22:26:33
    Temat: Re: Abonament RTV i zmiana mieszkania
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.03.2018 o 21:06, Kris pisze:

    > Znasz oobicie takich?

    No - kilku (w tym siebie).

    > Bo ja takich bez tv nie znam a takich co Odbiornik mają a abo nie płacą to wód
    znajomych pewnie 97%

    Takich też znam;)

    > Inaczej- znam dwie osoby co abonament płacą.
    > Ilu znasz takich co płaca?

    Nie znam. Przynajmniej o tym nie wiem.

    > I w kwesti uczciwości- ci nie płacący tez(albo przede wzytkim) kurwizje oglądają

    Chyba cię bóg opuścił. Po co normalni ludzie mieliby oglądać kurwizje?
    Normalni propagandy nie oglądają a pisiory wolą diskopolo i seriale na
    polsacie. Jak ktoś ogląda to przypadkiem albo z rozpędu.

    Zresztą w czym problem - gdyby chcieli, żeby ludzie tego nie oglądali
    bez opłaty to by zakodowali (taka gra słów). Im zależy na tym żeby to
    tłuszcza oglądała (nawet jak nie płaci).

    > Tacy jestesmy my Polacy(co tam o osobistym szacunku do hymnu pisales)

    Mów za siebie.

    Shrek