    From: "A. Filip" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: AC a zamach terrorystyczny
    Date: Fri, 24 Feb 2017 09:38:05 +0100 (CET)

    p...@g...com pisze:
    > http://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/7,34939,2140983
    3,po-zamachu-w-berlinie-towar-zardzewial-ciezarowka-
    stoi-grozi.html#BoxLokSznLinkImg

    > Ubezpieczenie samochodu nie obejmuje ataków terrorystycznych.
    >
    > faktycznie TU moze nie uznac roszczenia ? nie napisal o jaka firme
    > chodzi wiec OWU brak
    >
    > P.

    Krakowskim targiem "najzręczniej" będzie chyba wypłacić odszkodowanie
    ale nie zamach terrorystyczny by stworzeniem *bardzo* wąskiego
    precedensu uniknąć tworzenia szerokiego precedensu.

    Tak jak facet powiedział [1]: Co ubezpieczalnia _może_ zrobić (a potem się
    parę lat wozić po sądach ze sporym ryzykiem medialnego czarnego PR) to jedno.
    To co jej się _opłaca_ zrobić to drugie.

    [1] http://wyborcza.pl/7,75248,21409833,po-zamachu-w-ber

    --
    A. Filip
    Nie można tańczyć na dwóch weselach ani jedną sempiterną siedzieć na