  • Data: 2004-06-18 19:13:57
    Temat: Re: ABUSE warning! ksRobak
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    ::
    : Jakie zachowania sprzeczne z netykietą są powodem odcięcia
    : mojego komputera od serwera news.gazeta.pl
    : pzdr.
    : Edward Robak Kraków, 18 czerwca 2004r. \|/ re:
    : --
    : PS. wysyłam z konta mojej żony za jej zgodą h...@o...pl
    :
    :
    :
    ja do Ciebie nic nie mam, czasem ciekawe rzeczy piszez na matematyka,
    czasami nawet smieszne, ale jedno naprawde drazni nie jednego.
    To ze pozostawiasz ztak dlugie cytaty.
    To po prostu nie;ladnie wyglada, inna sprawa ze nie jest to powod do
    odciecia od usenetu.

    zaloz konto by wysylac z niusy.onet.pl
    usenet.gazeta.pl

    lub np news.task.gda.pl i nie daj soba pomiatac jak szmata.

    P.

    Ps.
    i tnij te cytaty :)