  • Data: 2004-06-18 21:09:23
    Temat: Re: ABUSE warning! ksRobak
    Od: "ksRobak" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>
    news:18062004.6C24F10E@andykowal.biaman.net...
    > User "ksRobak" <e...@p...onet.pl> napisał(a)
    > w news'ie: news:cau3ub$650$1@news.onet.pl

    > Chyba nie rozumiesz, że "Mariusz Gromada" osobiście
    > nie tworzy grupy *matematyka. Tworzą ją jej bywalcy,
    > a ten "Mariusz" jest jednym z nich. Ty zaś tymi "FUT'ami"
    > męczysz_maltretujesz całą grupę niewinnych ludzi.

    > Ależ to jest tylko wg. Ciebie konieczność. Z kim to
    > konsultowałeś, że możesz - że chcą te bzdety czytać.?

    ~~
    ~~

    > Nic nie zamydlałem bo nic na ten temat nie
    > odpowiadałem - zrobię to teraz.
    > Tak, admini są albo właścicielami serwerów na których
    > stoją grupy, albo są pierwszymi po bogu i w żadnym
    > wypadku ich decyzje nie są poddawane weryfikacji.
    > *Pan Admin* może odciąć Ci dostęp do *swego* serwera
    > (chyba, że jest to serwer Twojego providera) choćby
    > dlatego - *bo sąsiadka ma nowe futro* .
    >
    > --
    > Pozdrawiam - Andy_K.

    Najpierw były grupy dyskusyjne a dopiero potem admini.
    Z tego co piszesz administratorzy niektórych serwerów
    zawłaszczyli sobie prawo cenzurowania treści postów kopiowanych
    z innych serwerów oraz blokowania dostępu użytkownikom
    według własnego widzimisię choć nie są właścicielami sprzętu
    który wyłącznie powierzono ich nadzorowi. To tak jakby opiekunka
    dziecka miała prawo podtruwać go nad gazem bo takie ma
    widzimisię.
    Czy tak?
    Edward Robak Kraków, 18 czerwca 2004r. \|/ re:
    --
    PS. wysyłam z konta mojej żony za jej zgodą h...@o...pl