  • Data: 2004-06-18 19:18:26
    Temat: Re: ABUSE warning! ksRobak
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Ch.
    :
    : Byłem prze kilka miesięcy wulgarnie atakowany personalnie
    : na grupie "pl.sci.filozofia". Napastnik pisał o szczaniu na mój grób,
    : pisał, że Lepper i Robak to Hitler naszych czasów, pisał, że moja
    : żona się prostytułuje gdy ja siedzę przy komputerze i że mój syn
    : ma innego ojca,, itd. itd.

    zapisz dokladny adres tego posta i wyslij to do Leppera.

    A za pomowienie i Twojej osoby i zony zaloz mu sprawe.
    A do dokumentow ktore otrzymasz z sadu (zeskanowanych) podaj link
    na grupach by inni sie chamowali ze swoimi wypowiedziami.

    Edward Robak to Twoje prawdziwe nazwisko i imie?
    Jezeli tak to na bank masz wygrane.

    P.