  • Data: 2004-06-18 21:22:57
    Temat: Re: ABUSE warning! ksRobak
    Od: "ksRobak" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>
    news:cavf62$357$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "ksRobak" <u...@t...internetdsl.tpnet.pl>

    > Artur Ch.
    >:
    >: Byłem przez kilka miesięcy wulgarnie atakowany personalnie
    >: na grupie "pl.sci.filozofia". Napastnik pisał o szczaniu na mój grób,
    >: pisał, że Lepper i Robak to Hitler naszych czasów, pisał, że moja
    >: żona się prostytułuje gdy ja siedzę przy komputerze i że mój syn
    >: ma innego ojca,, itd. itd.

    > zapisz dokladny adres tego posta i wyslij to do Leppera.
    >
    > A za pomowienie i Twojej osoby i zony zaloz mu sprawe.
> [...]

    Tak. Edward Robak to moje prawdziwe nazwisko.
    Dzięki serdeczne za Twój komentarz który przesyłam także na
    grupę "pl.sci.filozofia" gdzie wykuwa się zręby nowej nauki
    pod nazwą Teoria Czasu - którą propaguję.
    Liczba przeciwników postępu nie jest duża -- za to są krzykliwi
    i nie przebierają w środkach by przeszkodzić hehe
    kijkiem rzeki nie zawrócą ;)))
    Edward Robak Kraków, 18 czerwca 2004r. \|/ re:
    --
    PS. wysyłam z konta mojej żony za jej zgodą h...@o...pl