  • Data: 2004-06-18 14:16:58
    Temat: Re: ABUSE warning! ksRobak
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    User "ksRobak" <e...@p...onet.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cau3ub$650$1@news.onet.pl

    > [......................]
    > Użytkownik "Mariusz Gromada" który przyznał się, że to na skutek
    > jego donosu zastosowano sankcje wobec Edwarda Robaka (ksRobak)
    > jest aktywny na "pl.sci.matematyka" i tam ogłosił swój komunikat.

    Chyba nie rozumiesz, że "Mariusz Gromada" osobiście
    nie tworzy grupy *matematyka. Tworzą ją jej bywalcy,
    a ten "Mariusz" jest jednym z nich. Ty zaś tymi "FUT'ami"
    męczysz_maltretujesz całą grupę niewinnych ludzi.

    > FUT: na "pl.soc.prawo" jest podyktowany koniecznością ustalenia
    > podstaw prawnych całego zdarzenia.

    Ależ to jest tylko wg. Ciebie konieczność. Z kim to
    konsultowałeś, że możesz - że chcą te bzdety czytać.?

    > Twój komentarz NIC nie wyjaśnia a Twoja ocena jest wielce tendencyjna
    > w kierunku zamydlenia i ukrycia odpowiedzi na pytanie:
    > jakie są podstawy prawne sankcji nałożonych przez "administratora
    > sprzętu" na aktywnego uczestnika niemoderowanych grup dyskusyjnych
    > a więc
    > ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~
    > czy admini są właścicielami Grup Dyskusyjnych i mogą robić co chcą?
    > ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~

    Nic nie zamydlałem bo nic na ten temat nie
    odpowiadałem - zrobię to teraz.
    Tak, admini są albo właścicielami serwerów na których
    stoją grupy, albo są pierwszymi po bogu i w żadnym
    wypadku ich decyzje nie są poddawane weryfikacji.
    *Pan Admin* może odciąć Ci dostęp do *swego* serwera
    (chyba, że jest to serwer Twojego providera) choćby
    dlatego - *bo sąsiadka ma nowe futro* .

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Społeczeństwo nie jest samochodem lecz mułem,