    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: A u Olina dalej Dwie w GW Wieże "budują"
    Date: Wed, 23 Sep 2020 13:03:05 +0200

    dyskusyjnych:1bxkeva1da6q5$.18iyu3fj43jpo$.dlg@40tud
    e.net...
    Dnia Wed, 23 Sep 2020 11:53:26 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    >Kaczyński wziął kopertę z 50 tys. dla niejakiego Sawicza, skądinąd
    >księdza,
    >który zapadł się pod ziemię, a wszak jest posiadaczem skromnej willi
    >wartej
    >milion złotych.

    Co ciekawe, ow Sawicz byl czlonkiem rady fundacji, ktory mial wyrazic
    zgode na budowe.
    To w koncu fundacja chciala te dwie wieze, czy nie chciala ?
    Czy Kaczynski chcial, a Sawicz nie i trzeba go bylo przekonac ?

    Czy Kaczynski powiedzial B. - przekonasz Sawicza, to zarobisz, nie
    przekonasz - to interesu nie bedzie ...

    >A jakże:
    >https://wyborcza.pl/7,75398,24436316,tasmy-kaczynsk
    iego-premierze-oto-faktura-ujawniamy-rachunek.html
    >https://bi.im-g.pl/im/4b/4d/17/z24436299Q,Faktura-V
    AT.jpg

    Ale to jest faktura od B. dla Srebrnej, a nie faktura dla B. za jakies
    poniesione koszta.
    A dokladniej to jest faktura spolki Nuneaton, ktorą wedlug pismakow
    założyla Srebrna.

    Co do faktury - wystawic bardzo łatwo w razie potrzeby. Tylko nie
    wiadomo, czy dostarczono odbiorcy, ani co on na to powiedzial.
    Za to powinien powstac obowiazek podatkowy, i to juz zadanie dla US -
    czy fakture uwzgledniono w deklaracji i ewentualnie w JPK, czy
    odprowadzono VAT, czy Srebrna ja ujęła w rejestrach, czy sobie VAT
    odliczyła ...
    Pisze na tym "refaktura kosztow", wiec pokazcie te pierwotna fakture.

    Bo tu sie akurat z Kaczynskim zgadzam - wydatki musza byc jakos
    uzasadnione. Czy to na podstawie ogolnej umowy, czy rzeczywistych
    dostaw lub prac.
    A jak sie komu nie podoba, to zawsze moze pojsc do sadu i przedstawic
    swoje racje.

    A B. jakby jak dziecko - ani umowy, ani szczegolow, ani zasad ..

    >Ziobrotura - zanim umorzyła sprawę - namolnie domagała się
    >przetłumaczenia
    dokumentów na koszt okradzionego.
    >https://www.money.pl/gospodarka/afera-srebrnej-prok
    uratura-chce-by-birgfellner-przedstawil-tlumaczenia-
    dokumentow-giertych-to-niezgodne-z-prawem-6359045946
    046593a.html

    Ja tam nie wiem, ale jesli sprawa zahacza o cywilną, to moze dobrze
    sie domagala.

    >Jak widać, państwo mafijne znakomicie zorganizowało macki swych
    >ośmiorniczek.

    A teraz rzekomo Ziobro idzie do zwolnienia ... i nowego PG wyznaczy
    Kaczynski :-)

    J.