  • 1. Data: 2002-03-28 07:46:04
    Temat: A propo rozwiazan prawnych i supermarketow
    Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl>

    Witam.
    Z Internetu dowiedzialem sie o nastepujacym zdarzeniu:
    http://strony.wp.pl/wp/jacek_007/mediamarkt.htm
    Sprawa dotyczy dzialania tzw. "ochrony" akurat w tym
    supermarkecie, ale sprawa nie jest odosobniona. tego typu
    incydenty, chociaz nie w tak drastycznej skali zdarzaja
    sie tez w innych supermarketach.

    Tak mnie zastanawia. czemu mimo tak bulwersujacej sprawy,
    media milcza. nikt niczego nie naglosnil. to sie moze
    zdarzyc kazdemu z nas.

    ps: zachodzi podejrzenie, ze za milczeniem kryje sie forsa.

    a co na to tzw. "panstwo prawa" ?

    --
    /===================================\ oOOo (C) Publikacja tego
    \==============================================/ dziennikarskiej.

  • 2. Data: 2002-03-28 07:56:41
    Temat: Re: A propo rozwiazan prawnych i supermarketow
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Szyszlo" <z...@a...wbc.lublin.pl> napisał w
    wiadomości news:3CA2CA3C.430B@avalon.wbc.lublin.pl...
> [...]
    > zdarzyc kazdemu z nas.
    >
    > ps: zachodzi podejrzenie, ze za milczeniem kryje sie forsa.

    Jaka forsa? Za co? Czyja ?

    Leszek

  • 3. Data: 2002-04-16 07:53:10
    Od: l/e/h <l...@...pl>

    "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> skribis:

    >Jaka forsa? Za co? Czyja ?

    Duze, supermaketow, za milczenie.

    Pozdrawiam, Leh
    --
    1942 - niemiecka okupacja, zydzi w gettach i obozach
    2002 - zydowska okupacja, palestynczycy w gettach i obozach

  • 4. Data: 2002-04-16 09:41:36
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "l/e/h" <l...@...pl> napisał w wiadomości
    > "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> skribis:

    > Duze, supermaketow, za milczenie.

    Sugerujesz ze MediaMarkt przekupila policje i prokurature aby milczala
    w sprawie jakoby pobitego mlodzienca? A moze to historyjka wyssana z
    palca?

    Leszek

  • 5. Data: 2002-04-18 07:33:42
    Od: l/e/h <l...@...pl>

    "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> skribis:

    >Sugerujesz ze MediaMarkt przekupila policje i prokurature aby milczala
    >w sprawie jakoby pobitego mlodzienca?

    Nie ja, tylko przedpiszcza.

    > A moze to historyjka wyssana z
    >palca?

    A moze.

    Pozdrawiam, Leh

  • 6. Data: 2002-04-18 11:27:01
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    > Nie ja, tylko przedpiszcza.

    > A moze.

    Ale to ty napisales ze za milczenie supermarkety zaplacily duze
    pieniadze.Nie pamietasz?

    Leszek

  • 7. Data: 2002-04-20 09:09:30
    Od: l/e/h <l...@...pl.invalid>

    "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> skribis:

    >Ale to ty napisales ze za milczenie supermarkety zaplacily duze
    >pieniadze.Nie pamietasz?

    Alez skadze. Dlaczego tak sadzisz ?
    Napisalem cos, co moze byc ewentualnie interpretowane jako zdanie, ze
    jezeli zachodzi podejrzenie ze ktos dal pieniadze za cos, to mozna
    podejrzewac ze tym kims byly supermarkety a czyms milczenie.

    Pozdrawiam, Leh