  • 1. Data: 2002-03-27 23:01:07
    Temat: Konkurs na stronie www- pytanie ?
    Od: "Lukasz" <l...@s...pl>

    Witam
    Prowadze witryne www, nie prowadze dzialalnosci gospodarczej.
    Chcialbym na mojej witrynie przeprowadzac co jakis czas konkursy z nagrodami
    rzeczowymi lub pienierznymi. Ta osoba , ktora pierwsza odpowiedzialaby na
    pytanie, pierwsza przeslala e-mailem poprawna odpowiedz wygrywala by
    nagrode.
    Czy takie dzialanie jest dozwolone?
    Czy musze dla takiej dzialalnosci zakladac firme ?
    Prosze o odpowiedz.
    Lukasz
    l...@s...pl

  • 2. Data: 2002-03-28 15:12:47
    Temat: Re: Konkurs na stronie www- pytanie ?
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Thu, 28 Mar 2002, Lukasz wrote:

    > Czy takie dzialanie jest dozwolone?

    W ramach przyrzeczenia publicznego owszem.

    > Czy musze dla takiej dzialalnosci zakladac firme ?

    Nie musisz. W końcu nie trzeba mieć firmy żeby ogłosić nagrodę za np.
    odnalezienie psa.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)