    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: A jednak
    Date: Tue, 09 Mar 2004 14:59:33 +0100

    Tristan Alder wrote:

    > Tak, typowa śpiewka. Są wersje edukacyjne,

    Zawsze?

    > są wersje demo, są wersje o ograniczonej funckjonalności.

    Ano właśnie - o ograniczonej funkcjonalności.

    > Poza tym, to o czym piszesz to pojedyncze,
    > sporadyczne przypadki w całym rynku oprogramowania.

    Wiem. Chyba to zaznaczyłem, nie? Nie umiesz czytać?

    > BTW: Tia, i potem jak przyjdzie pracy szukać i go spytają, czy potrafi taki
    > dźwig obsługiwać, bo akurat firma na takim 'chodzi', to co odpowie? Że nie
    > miał dźwigu w domu?

    Dlaczego uporczywie przy rozmowie o PROGRAMACH wyjeżdżasz z jakimiś
    pojazdami i innym sprzętem mechanicznym?

    > A właśnie, czemu nie? Nie raz właśnie takie podejście ma sens. Powiedzmy
    > zamiast MSO gość ma wykute OOo. Przychodzi do pracy, instaluje sobie OOo i
    > używa, a szef się cieszy, że nowy pracownik nie przylazł po 2000zł na MSO.

    To ma sens przy tworzących się firmach. Firmy już działające na pewno
    tego nie zrobią - przynajmniej nie od razu.

    Coś ci myślenie ostro szwankuje...

    [ciach]

    > Dobrze misiaczku, ale to jest akurat powiedzmy mocno wyjątkowe. Np. student
    > kradnie AutoCada, bo na uczelni go wałkują i musi zaliczyć. Albo przyszły
    > pracownik studia graficznego kradnie Adobe w celu poznania tegoż (choć
    > akurat znajomość GIMP-a mu nie zaszkodzi). Ale to są sporayczne przypadki,

    Wiem. I o takich pisałem. To ty hurtwem WSZYSTKICH wyzywasz od złodzei.
    Masz jakiś problem ze zrozumieniem prostych i poprawnych zdań pisanych w
    języku polskim?

    > a zawzwyczaj ludzie kradną jak podleci, nawet gierki za 20zł. I wtedy
    > powstaje spory brak.

    A u was biją Muryznów.

    > Niestety nie znam tego drugiego słowa. Czy to określenie dewiacji seksualnej
    > osób odczuwających popęd seksualny na tle osób świętych, a może opis modelu
    > życia płciowego, w którym czynności prokreacyjne dokonuje się wyłącznie w
    > święta?

    Termin ten oznacza 'świętszy od Papieża', tylko ze znacznie podkręconą
    'głośnością'.

    Albo i nie dają.