  • Data: 2004-03-09 22:41:18
    Temat: Re: A jednak
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tristan Alder napisał:
    > Właściciel.

    Nie, nie stracił tego oprogramowania. Nadal go ma.
    Gdzie masz więc tą rzekomą kradzież ?

    > Oprogramowanie używane jest bezprawnie, gdyż nie została
    > uiszczona opłata licencyjna.

    Opłatę licencyjną uiszcza tylko ten kto na jakimś polu EKSPLOATUJE
    program, nigdy UŻYTKOWNIK. To tak gwoli ścisłości bo rozumiem
    o co Ci chodzi, ale nadal bezprawne używanie to nie kradzież,
    a właśnie NADUŻYCIE.

    > Więc mówiłem, żebyś mnie pozwał.

    Żebym mógł Cię pozwać muszę podać Twoje dane w sądzie.
    Oczekuję więc, że zachowasz się honorowo i mi je podasz.

    > Nie mam nic przeciwko pozwom, ale dlaczego uważasz, że ja mam Ci cokolwiek
    > dostarczać? Nie interesują mnie pozwy, nie wiem jakie dane są potrzebne, to
    > Ty chcesz pozywać, a nie ja.

    Jeśli nie interesują Cię pozwy to wystarczyło przeprosić za to co zrobiłeś.
    Teraz zaś oczekuję Twoich danych i mam nadzieję, że nie okażesz się
    zwykłym tchórzem jak inni. :(

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek