    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 71latek zabił dzieciaka
    Date: Sat, 21 Oct 2023 21:16:21 +0200
    <ugqtim$lo9$2$Shrek@news.chmurka.net> <ugrkfk$egkm$1@dont-email.me>
    <ugrl6g$ps6$4$Shrek@news.chmurka.net> <ugrrfa$g3uo$1@dont-email.me>
    <ugrs1b$ps6$8$Shrek@news.chmurka.net> <ugs8k9$j7bu$1@dont-email.me>
    <ugst4n$ps7$9$Shrek@news.chmurka.net> <2boYM.78265$E005.60397@fx07.ams1>
    <ugt8vq$9bk$2$Shrek@news.chmurka.net> <8ODYM.61309$a3p4.9502@fx10.ams1>
    <ugvmg8$tqv$16$Shrek@news.chmurka.net>
    <uh0hcq$lbh$12$RTomasik@news.chmurka.net>
    <uh0k4s$enq$1$Shrek@news.chmurka.net>

    W dniu 21.10.2023 o 15:41, Shrek pisze:

    > Prokuratora pytaj, który umorzył postępowanie uzasadniając że zachowanie
    > wynika z choroby a nie zamiaru.

    I to ma cokolwiek wspólnego z umyślnością lub nie? To, ze Ty tego nie
    rozumiesz, to nie znaczy, że prokurator się pomylił. Skoro tak napisał,
    to najwidoczniej miał swoje powody. Jakie? Nie mam zielonego pojęcia.
    Ponieważ już dość długo Cie znam sądzę, że pominąłeś jakieś krytycznie
    istotne elementy nie pasujące do Twojej koncepcji. Ale może i prokurator
    się pomylił. Było się zażalić. Pouczenie dostałeś.

    > Ale ono nie było umorzone z powodu niepoczytalności a z powodu braku
    > umyślności.

    Co wnosisz po czym? Pomijam już aspekt, ze być może słusznie to tak
    umorzono, a coś ukrywasz, bo nie mam tego jak sprawdzić. Przypuszczenie
    wywodzę choćby z tego motocykla, coś to pomstował, że natychmiast nei
    rzucili się go odzyskiwać p[omijając krytycznie istotny "drobiazg", że
    nie było wiadomo, gdzie jechać.

    > Widać prokurator kłamał:P

    Ja raczej sądzę, że Ty coś pokręciłeś, ale być może mam do Ciebie
    uprzedzenie.
    --
    (~) Robert Tomasik