  • Data: 2023-10-22 07:03:23
    Temat: Re: 71latek zabił dzieciaka
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Trzeba zmienić więc prawo.

    Nie trzeba - na przykład zgłoszenia ze 112 są normalnie gromadzone i
    przetważane i jak zapytasz w trybie dostępu do informacji publicznej to
    dostaniesz ile było interwencji w danym lokali. Więc robert jak zwykle
    zmyśla.

    > Czyli skłądam takie zawiadomienie (jako nie-przedstawiciel) i co się z
    > tym dalej dzieje? Kto podejmuje jakie decyzje, skoro rozumiem skłądam na
    > policji?

    Zakładam że jednak dupy ruszą. A co dalej - pewnie w ogóle przyjadą po
    zawodach, a potem... wypuszczą.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!