  • Data: 2023-10-22 15:54:26
    Temat: Re: 71latek zabił dzieciaka
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.10.2023 o 12:26, Kviat pisze:

    > Przecież nie twierdziłem, że warto być chorym, więc nie rozumiem Twojej
    > analogii.

    Dobra - z tym "dobrze się napić przed jazdą" to już była moja ironia do
    tego jak ktoś twierdzi że schizofrenicy, mimo że zabijają statyycznie 5
    razy cześciej, to są bezpieczniejsi od zdrowych. Na tej zasadzie pijani
    kierowcy są bezpieczniejsi od trzeźwych, ci bez prawa są bezieczniejsi
    od tych z prawkiem, co więcej seryjni zabójcy są bezpieczniejsi od lekarzy:)

    > Twierdzę, że obiektywnie - skoro już posługujemy się analogiami - banda
    > 95 kiboli jest dla społeczeństwa bardziej niebezpieczna, niż banda 5
    > kiboli.

    Jeśli już to że banda 5 kiboli jest bezpieczniejsza od powiedzmy 495
    lekarzy.

    > Przecież się z tym zgadzam.
    > Jeżeli zdrowi popełniają 95%, to nie są bezpieczniejsi.

    Czyli pijani kierowcy są jednak bezpieczniejsi od trzeźwych. A pijani
    bez prawka i nieletni to już bedzie wzór bezpieczeństwa;)

    > Jak nie jak tak?

    > Tego jest pełno...

    Dobra - źle się wyraziłem - jak w miarę normalny człowiek zrobi imprezę
    i ktoś zadzwoni, to w miarę normalni policjanci przyjadą i zwrócą mu
    uwagę. Jak przyjadą drugi raz to skończy się mandatem, jak trzeci to
    pomyślą jak co życie utrudnć chociażby dlatego że ich wkurwiasz. Jeśli
    jednak będziesz patusem i będziesz konsekwentny to albo cię finalnie
    zamkną albo przestaną cię zauważać.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!