  • Data: 2018-03-01 13:19:40
    Temat: Re: 62 lata
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-03-01, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > Żeby wiedzieć która część cię dotyczy, to tak - cały.

    Ale po co? Albo zlecę opracownie prawnikowi, który się na tym zna i
    będzie musiał zadanie wykonać należycie pod rygorem odpowiedzialności
    za nienależyte wykonanie zobowiązań umownych, albo przeszukam po
    słowach kluczowych.

    Tak samo, jak będę chciał zjeść nieznany mi owoc, to poczytam na temat
    tego owocu, a nie będę rył zasoby ludzkości ma temat owoców wszelkich.

    > Bo w razie kolizji z PoRD jest aktem wyższego rzędu i obowiązującym.

    Ale moją bieżącą czynnością nie jest kolizja a poruszanie się pojazdem
    po drogach publicznych. Mam też czytać o restrykcjach w dystrybucji
    materiałów nuklearnych bo może wpadnę w poślizg i się komuś właduje do
    domu a tam na suficie będzie czujka p.poż z materiałem radiaktywnym
    (tak, są takie)?

    > To trochę tak, jakby zaufać bankierowi podpisując umowę.

    Jak podpisujesz umowę to jest tam zapewne zobowiązanie. Słuchanie
    policjanta nie generuje z mojej strony żadnych zobowiązań, a tylko
    sympatię i nić porozumienia skutkującym szczęśliwszym życiem szerokiego
    grona obywateli.

    --
    Marcin