  • Data: 2018-03-01 13:53:34
    Temat: Re: 62 lata
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale po co?

    Żeby wiedzieć czy postępujesz zgodnie z prawem?

    > Albo zlecę opracownie prawnikowi, który się na tym zna i
    > będzie musiał zadanie wykonać należycie pod rygorem odpowiedzialności
    > za nienależyte wykonanie zobowiązań umownych, albo przeszukam po
    > słowach kluczowych.

    I tak przy każdej czynności? Ja rozumiem, że postępujesz racjonalnie,
    tylko że to żadne tłumaczenie. W razie czego nieznajomość paragrafu 22 z
    niczego cię nie zwalnia;)

    > Ale moją bieżącą czynnością nie jest kolizja a poruszanie się pojazdem
    > po drogach publicznych.

    A to spoko. Nawet PoRd nie musisz czytać. W końcu twoją czynnością jest
    poruszanie się pojazdem a nie znajomośc PoRD:P

    > tam na suficie będzie czujka p.poż z materiałem radiaktywnym
    > (tak, są takie)?

    Są - a jakże. Zupełenie bezpieczne, ale jest oddzielne rozporządzenie,
    że jak wieszasz to możesz wyjąć z pudełka i powiesić, ale jak już
    zdejmujesz to do specjalnej beczki - jakby co to nie wiem gdzie
    dokładnie ten obowiązek jest określony;)

    > Jak podpisujesz umowę to jest tam zapewne zobowiązanie. Słuchanie
    > policjanta nie generuje z mojej strony żadnych zobowiązań, a tylko
    > sympatię i nić porozumienia skutkującym szczęśliwszym życiem szerokiego
    > grona obywateli.

    LOL. Zwłaszcza jak podpiszesz mandat, albo zgodnie z życzeniem kulsona
    udasz się z nim na posterunek w celu złożenia wyjaśnien. A potem zabiorą
    ci telefon i zamkną z jakimiś patolami;) Przecież kulson nie jest po to,
    żeby ci pomóc, a po to żeby być i wypełniać ustawowe czynności, czyli po
    ludzku pisząc nabijać statystyki. Zupełnie jak bankier;)

    Shrek.