  • Data: 2018-03-01 12:33:28
    Temat: Re: 62 lata
    Od: Wojtek <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >> Kodeks wykroczeń,
    >
    > cały?

    Tak, by się dowiedzieć jakie przepisy z kodeksu mnie dotyczą.

    > Po co mam znać Konwencje Wiedeńską poruszając się w Polsce?

    Po to, by się dowiedzieć czy owa konwencja mnie dotyczy.

    > Po co? Mogę zaufać policjantowi, bo skoro to on mnie do czegoś zmusza
    > to on musi wiedzieć. Będę miał wątpliwości, sprawdzę potem.

    A gdybyś miał sprawę w sądzie przeciwko policjantom, też byś uwierzył
    policjantowi?

    > W jakim zakresie?

    W takim, jakim dotyczy Ciebie. Przeczytaj najlepiej rozporządzenie po
    to, by się dowiedzieć co tam Ciebie dotyczy lub by mieć wiedzę, że to
    rozporządzenie nie dotyczy Ciebie. I tak zrób ze wszystkimi
    rozporządzeniami.

    > To co się pochowało, w 99% trzeba wiedzieć jeśli zaistnieje konkretna
    > sytuacja. Dodatkowo Ustawodawca słusznie nam nie ufa i będąc np.
    > instalatorem urządzń sieciowych, wcale nie musisz wiedzieć jakie
    > zakresy częstotliwości wifi obowiązują w Polsce o ile tylko kupisz
    > urządzenia dopuszczone do obrotu na tereie Polski itd itp.
    >
    > To co ciebie bezposrednio dotyczy i co skutkuje w sposób mniej lub
    > bardzo przyjemny prawnie to pewnie z 5%% wszystkiego (w danym
    > momencie).

    I dlatego z całego prawa należy wyłuskać te 5%. A w jaki sposób? Poprzez
    zapoznanie się z całym prawem i wybraniem z całości tych 5%.

    Pozdrawiam,
    Wojtek