  • Data: 2018-03-01 11:43:38
    Temat: Re: 62 lata
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > cały?

    Żeby wiedzieć która część cię dotyczy, to tak - cały.

> [...]

    Żeby wiedzieć która część cię dotyczy, to tak - cały.

    > Po co mam znać Konwencje Wiedeńską poruszając się w Polsce?

    Bo w razie kolizji z PoRD jest aktem wyższego rzędu i obowiązującym.

    > Po co? Mogę zaufać policjantowi, bo skoro to on mnie do czegoś zmusza
    > to on musi wiedzieć. Będę miał wątpliwości, sprawdzę potem.

    To trochę tak, jakby zaufać bankierowi podpisując umowę.

    > W jakim zakresie?

    Takim, która cię obowiązuje. Przeczytasz to będziesz wiedział;)

    > Tego nikt nie wie i tak :)

    No ale ma obowiązek wiedzieć:P

    > Jak wyżej, czyli w jakim zakresie?

    Tego nie wiesz, dopóki nie przeczytasz.

    > To co ciebie bezposrednio dotyczy i co skutkuje w sposób mniej lub
    > bardzo przyjemny prawnie to pewnie z 5%% wszystkiego (w danym
    > momencie).

    Ale po pierwsze, to nie wiesz tego dopóki nie przeczytasz, pod drugie
    tych danych momentów trochę jest. Załóżmy, że 20. To już jeden procent z
    62 lat. Ponad pół roku co rok;)

    Shrek