  • 1. Data: 2003-10-07 17:08:30
    Temat: 2 lata bez zawieszenia - bojka
    Od: "Tomasz Swidzinski" <s...@j...pl>

    witam
    dla niekaranego mozliwe?
    wyobrazcie sobie najgorsza z mozliwych, czy jest paragraf ze za udzial w
    czyms takim nie ma wyroku w zawieszeniu? i dostaje sie 2-4lata?
    jezeli tak to jaka??
    dzieki, enigmatycznie bo ja tez niewiele wiem, a chce sprawdzic czy ktos
    przypadkiem mnie nie oklamuje...
    --
    best regards / pozdrawiam
    Tomasz

    Serious error./All shortcuts have disappeared./Screen. Mind. Both are
    blank.

    http://www.soth3d.com +48504196972 ICQ:78820274

  • 2. Data: 2003-10-07 18:18:54
    Temat: Re: 2 lata bez zawieszenia - bojka
    Od: "Wojciech Ujwary" <u...@p...onet.pl>

  • 3. Data: 2003-10-07 20:47:41
    Od: "ben" <b...@o...pl>

    Art. 158. § 1. Kto bierze udział w bójce lub pobiciu, w którym naraża się
    człowieka na bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty życia albo nastąpienie
    skutku określonego w art. 156 § 1 lub w art. 157 § 1,
    podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.
    § 2. Jeżeli następstwem bójki lub pobicia jest ciężki uszczerbek na zdrowiu
    człowieka, sprawca
    § 3. Jeżeli następstwem bójki lub pobicia jest śmierć człowieka, sprawca
    podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10.