  • 31. Data: 2003-01-13 08:02:42
    Temat: Re: alimenty na dziecko
    Od: "Gacek" <G...@A...pl>

    Wreszcie jakis dobry watek. Widze fachowe wypowiedzi :)

  • 32. Data: 2003-01-13 16:37:51
    Od: "piort" <p...@p...pl>

    Dziobasie! Jak zauważyłeś wypowiadają się prawie wyłącznie kobiety i
    wszystkie Cię potępiają. Mężczyzn, którzy nie dają się nabrać na ich babskie
    sztuczki okrzykują szowinistycznymi świniami i gorzej. Dawno temu wymyslono
    lek scopolamina, który bardzo skutecznie łagodzi bóle porodowe i początkowo
    był przy takich okazjach stosowany, ale jego skutkiem ubocznym była
    spontaniczna szczerość. Rodzące informowały personel szpitalny o tym kto
    jest rzeczywistm ojcem dziecka i zastraszająco często nie był to mąż
    rodzącej. Teraz scopolaminy używa się przy przesłuchaniach, z porodówek
    został wycofany. Dobrze by było dać taki zastrzyk szczerości Twoim
    antagonistkom.

  • 33. Data: 2003-01-13 17:09:24
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "piort" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    >. Mężczyzn, którzy nie dają się nabrać na ich babskie
    > sztuczki okrzykują szowinistycznymi świniami i gorzej.

    Czyzby to dzialalo na zasadzie uderz w stól a nozyce sie odezwą?

    >. Rodzące informowały personel szpitalny o tym kto
    > jest rzeczywistm ojcem dziecka i zastraszająco często nie był to mąż
    > rodzącej.

    A co to ma do przedstawionej sprawy? Koles nie jest męzem tej kobiety to
    raz, dwa, że jak sam pisze chętnie pobawi sie w tatusia, trzy - od ustalania
    ojcostwa są teraz testy DNA - zyjesz w sredniowieczu najwyrazniej.

    > Dobrze by było dać taki zastrzyk szczerości Twoim
    > antagonistkom.

    Tobie zaś solidną dawkę litu:-))))))

    HaNkA

  • 34. Data: 2003-01-13 18:21:08
    Temat: Odp: alimenty na dziecko
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik piort <p...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:avuq0k$844$...@n...tpi.pl...
    > Dziobasie! Jak zauważyłeś wypowiadają się prawie wyłącznie kobiety i
    > wszystkie Cię potępiają.

    nikogo nie potępiam...jeżeli mężczyzna wie,że kobieta z, którą się zadał
    moze mieć kontakty bądz miała z innymi mężczyznami a chce wciagnąć go w
    bagno powinien to zbadać i nie dawać sie nabijać w butlkę ,jeżeli dziecko
    jest jego powinień każdy jeden dac swojemu dziecku to co powinno od ojca
    dostać ...skoro nie może mu dać miłości to przynajmniej niech nie daje
    głodować i żebrać własnemu dziecku...to ,że kobiety lekkomyślnie podchodza
    wiadomo od dawna...nie obwiniam tylko mężczyzn ale nie mogę zgodzić się z
    tym ,że winna jest tylko kobieta ,mężczyzna tez moze sie zabezpieczyć przed
    niepożądaną ciążo kobiety z,którą idzie do łozka tylko w celu zadowolenia
    się...i nie potępiam takich mężczyzn jak również i kobiet gdy tego pragną i
    tak chcą żyć ale gdy daje się życie powinno się to życie utrzymać przy
    życiu...

    Mężczyzn, którzy nie dają się nabrać na ich babskie
    > sztuczki okrzykują szowinistycznymi świniami i gorzej.

    nigdy mężczyzna dla mnie nie był świnią ...jak już może być moim partnerem
    ze świnią nigdy bym się nie związała ...

> [...]
    początkowo
    > był przy takich okazjach stosowany, ale jego skutkiem ubocznym była

    a to ciekawe :-) nie słyszalam

    Rodzące informowały personel szpitalny o tym kto
    > jest rzeczywistm ojcem dziecka i zastraszająco często nie był to mąż
    > rodzącej.

    kurcze jak ja mało wiem :-)

    Teraz scopolaminy używa się przy przesłuchaniach,

    hm tego tez nie wiedzialam chyba jakas bzdura

    . Dobrze by było dać taki zastrzyk szczerości Twoim
    > antagonistkom.

    a ile ich ma? ciekawy facet :-)

    Sandra

  • 35. Data: 2003-01-14 04:18:51
    Temat: !!!!
    Od: dziobas <USUŃ@ANTYSPAM.PL>

> [...]
    > to raz, dwa, że jak sam pisze chętnie pobawi sie w tatusia, trzy - od
    > ustalania ojcostwa są teraz testy DNA - zyjesz w sredniowieczu

    Droga Haniu!
    I po co tyle nienawisci. Chyba Piotr ma prawo sie wypowiedziec, tak mi sie
    bynajmniej wydaje. Ojcostwo to nie zabawa- to tak na marginesie.

  • 36. Data: 2003-01-14 04:18:54
    Od: dziobas <USUŃ@ANTYSPAM.PL>

    Dzieki wszystkim za pomoc. Nie byla zbyt pomocna...ale co zrobic. Zyskalem
    dwie "wielbicielki". Miejscami to mialem wrazenie ze ogladam klan lub inny
    serial. Nastepnym razem zadam pytanie konkretniej. Jeszcze raz dzieki.

  • 37. Data: 2003-01-14 06:44:38
    Temat: Re: !!!!
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : bynajmniej wydaje. Ojcostwo to nie zabawa- to tak na marginesie.

    mylisz się, ojcostwo to nieustająca zabawa,

    tatuś trzyletniej Ali :)