    From: "Horche" <h...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Raz jeszcze pomowienie na grupach dyskusyjnych
    Date: Tue, 1 Jun 2004 17:12:33 +0200

    Witam!

    Pisze raz jeszcze bo poprzedni watek zszedl na postac Buzdygana.

    Dodam jeszcze, ze korzystamy z internetu, ktory jest podpiety do innej firmy
    poza mna korzysta z niego kilku pracownikow tej firmy, oraz pracownicy dwoch
    innych firm.
    Czy jesli nie przyznam sie, ze to konkretnie ja napisalem to sprawa umrze -
    czy np. problemy moga miec wlasciciele firmy, ktora ma oficjalnie podpisana
    umowe z providerem? a tego oczywiscie nie chce...

    Jakis czas temu (2 lub nawet 3 lata temu) mialem providera internetowego,
    ktory fatalnie dzialal. Co chwile byly awarie - sieci nie bylo calymi
    dniami, nie reagowali na e-maile z reklamacjami, a awarie trwajace
    kilkagodzin, a nie rzadko kilka dni spowodowaly straty - stracilem klienta z
    USA, ktory byl zainteresowany uslugami, ale na brak mojej reakcji na jego
    e-maile przez dwa dni sie wycofal, kilka podobnych wtop mialem z polskimi
    klientami. Nieprzyjomnosci z platnosciami bylo wiecej, ale nie chce mi sie
    ich teraz wymieniac... Oczywiscie jak tylko pojawila sie alternatywa
    zmienilem providera. Teraz nieopatrznie wypowiedzialem sie w jakiejs
    dyskusji na grupie regionalnej - na ktorej co chwile ludzie wieszaja psy na
    tym providerze - napisalem, ze to naciagacze i zlodzieje. I podobno juz
    napisali do obecnego providera, ze kieruja wobec osoby, ktora to napisala
    sprawe do prokuratury.

    Jak sie bronic? Wytoczyc im kontrproces? Zebrac swoje e-maile z
    reklamacjami, zebrac newsy innych, (ktorzy byli rowniez naciagani i rowniez
    wyrazili swoje niezadowolenie na grupie) na poparcie moich dosadnych acz
    prawdziwych argumentow. Napiszcie co robic i jak sie tego typu sprawy moga
    potoczyc?

    Pozdrawiam i z gory dziekuje

    horche