  • Data: 2004-06-02 13:48:11
    Temat: Re: Raz jeszcze pomowienie na grupach dyskusyjnych
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik BartekB napisał:
    > A kto jest w stanie to zaswiadczyc?

    Sama osoba poprzez prezentacje swojej wiedzy, umiejętności, o czym mówią także jej
    dokonania, osiągnięcia, nagrody, referencje.

    > Dla ogolu bardziej prawdopodobnym jest czlowiek z papierkiem,
    > bo mowic to kazdy moze sobie mowic...

    Dla ogółu to Lepper jest człowiekiem godnym zaufania. Ciekawi mnie jednak
    ilu z nich powierzyłoby mu swój wypchany roczną wypłatą portfel...
    Dla ogółu profesor to wielki ktoś, dla mnie to zwykły karierowicz umiejący tylko
    poprzepisywać prace ze swojej dziedziny by wyrobić sobie tytuł i nic więcej.
    Dlaczego? Bo ogół nie miał styczności z profesurą ja miałem i tylko wyjątki
    odpadają od tej reguły.

    Więc nie mówmy o ogóle, mówmy o ludziach ROZUMNYCH.
    A Ci przy zatrudnieniu nie kierują się papierkiem lecz rzeczywistymi
    umiejętnościami i wiedzą.

    > Jesli ktos ma wiedze, to nie boi sie tego potwierdzic odpowiednim papierkiem.
    > A tylko wciza mowisz.

    Dla mnie papierek nic nie znaczy. Zatrudniam grafików, programistów, informatyków
    itd. i od nikogo nie chciałem nigdy papierka. Liczyły się tylko ich umiejętności.
    Od lat zatrudniam człowieka, który jest tylko po zawodówce i nikt go przez to nie
    chciał zatrudnić jako projektanta, oprócz mnie choć miał ewidentny talent. I ten
    człowiek tak się wyrobił u nas, że wygrał w ostatnich latach już kilka konkursów w
    tym międzynarodowy konkurs FIATa. I nadal nie ma papierka ani
    z ASP ani z niczego innego poza podstawówką.
    Odmówisz mu dlatego posiadanych umiejętności, wiezdzy i biegłości w tej dziedzinie
    bo nie ma papierka?

    > Norma jest ogol, a nie margines. I ogol w tym przypadku wymaga papierka.
    > Ja np. Ci na slowo nie wierze.

    Nie musisz i nie jest to do niczego wymagane.
    Jak to mówią - prawdziwe wykształcenie samo się broni :)
    Myślę, że mogę swobodnie prowadzić rozmowy chyba na wszelkie tematy
    nie irytując nawet zaawansowanego w danej dziedzinie rozmówcy poziomem
    swojej wiedzy czy też ignorancją.

    > Ale jednak nie zostales zatrudniony... I nie mow, ze miales lepsza
    > oferte, bo na pewno bys ja tu podal w przykladzie...

    A jednak dostałem pracę lecz ją odrzuciłem.
    Od lat miałem lepszą ofertę - prowadziłem własne firmy.
    Zgłaszanie się do takich stanowisk to była moja rozrywka - miałem niezły ubaw na
    rozmowach kwalifikacyjnych. :)

    > Dlatego tez na tych stanowiskach pracuje teraz ktos inny...?
    > A w to doswiadczenie tez Ci "na gebe" uwierzyli? Czy przedstawiles im
    > papierek??? Wiesz, sa ludzie z mocna gadana, sama mam kilku takich

    Nie na gębę - przepytywali mnie z interesujących ich dziedzin.
    Widać w conajmniej dwóch wypadkach wypadłem najlepiej z całej grupy kandydatów.

    > znajomych - ale bardzo szybko zycie weryfikuje ich rzeczywiste
    > umiejetnosci.

    I tej weryfikacji pisałem wcześniej. Moje już nie raz weryfikowało.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.losowania.net