  • 1. Data: 2004-06-01 15:12:33
    Temat: Raz jeszcze pomowienie na grupach dyskusyjnych
    Od: "Horche" <h...@w...pl>

    Witam!

    Pisze raz jeszcze bo poprzedni watek zszedl na postac Buzdygana.

    Dodam jeszcze, ze korzystamy z internetu, ktory jest podpiety do innej firmy
    poza mna korzysta z niego kilku pracownikow tej firmy, oraz pracownicy dwoch
    innych firm.
    Czy jesli nie przyznam sie, ze to konkretnie ja napisalem to sprawa umrze -
    czy np. problemy moga miec wlasciciele firmy, ktora ma oficjalnie podpisana
    umowe z providerem? a tego oczywiscie nie chce...

    Jakis czas temu (2 lub nawet 3 lata temu) mialem providera internetowego,
    ktory fatalnie dzialal. Co chwile byly awarie - sieci nie bylo calymi
    dniami, nie reagowali na e-maile z reklamacjami, a awarie trwajace
    kilkagodzin, a nie rzadko kilka dni spowodowaly straty - stracilem klienta z
    USA, ktory byl zainteresowany uslugami, ale na brak mojej reakcji na jego
    e-maile przez dwa dni sie wycofal, kilka podobnych wtop mialem z polskimi
    klientami. Nieprzyjomnosci z platnosciami bylo wiecej, ale nie chce mi sie
    ich teraz wymieniac... Oczywiscie jak tylko pojawila sie alternatywa
    zmienilem providera. Teraz nieopatrznie wypowiedzialem sie w jakiejs
    dyskusji na grupie regionalnej - na ktorej co chwile ludzie wieszaja psy na
    tym providerze - napisalem, ze to naciagacze i zlodzieje. I podobno juz
    napisali do obecnego providera, ze kieruja wobec osoby, ktora to napisala
    sprawe do prokuratury.

    Jak sie bronic? Wytoczyc im kontrproces? Zebrac swoje e-maile z
    reklamacjami, zebrac newsy innych, (ktorzy byli rowniez naciagani i rowniez
    wyrazili swoje niezadowolenie na grupie) na poparcie moich dosadnych acz
    prawdziwych argumentow. Napiszcie co robic i jak sie tego typu sprawy moga
    potoczyc?

    Pozdrawiam i z gory dziekuje

    horche

  • 2. Data: 2004-06-01 15:41:42
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Horche napisał:

    > Witam!
    >
    > Pisze raz jeszcze bo poprzedni watek zszedl na postac Buzdygana.

    No własnie, mi też nikt nie wyjaśnił kim jest BUZDYGAN.
    Dowiem się wreszcie ?

    Stasio Podróżnik
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg
    WWW (co? gdzie? w Przemyślu): http://www.przemysl-przemysl.prv.pl
    Wejdź i nakarm głodne dziecko ! => http://www.pajacyk.pl/

  • 3. Data: 2004-06-01 15:42:00
    Od: "AR" <a...@u...com>

    Użytkownik "Horche" napisał w wiadomości

    > tym providerze - napisalem, ze to naciagacze i zlodzieje. I podobno juz
    > napisali do obecnego providera, ze kieruja wobec osoby, ktora to napisala
    > sprawe do prokuratury.

    Hoho, stary.. Na twoim miejscu już
    stałbym w kolejce po bilet na Kubę
    w jedną stronę.
    AR

  • 4. Data: 2004-06-01 17:41:21
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Stasio Podróżnik napisał:
    > No własnie, mi też nikt nie wyjaśnił kim jest BUZDYGAN.
    > Dowiem się wreszcie ?

    http://www.elita.pl/arek

    a za chwilę pewnie dostaniesz strony robione przez moich "wielbicieli", którzy w
    mojeje osobie spersonifikowali swoje rojenia i koszmary.

    pozdrawiam
    Areke

    --
    http://www.losowania.net

  • 5. Data: 2004-06-01 17:46:48
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Arek napisał:

    > http://www.elita.pl/arek

    Ja wolno myślę ... więc jestem usprawiedliwiony ...
    Ale co to oznacza ? => Wykształcenie: Staranne i wszechstronne.

    Bo nie kumam ...

  • 6. Data: 2004-06-01 18:17:24
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Stasio Podróżnik napisał:
    > Ja wolno myślę ... więc jestem usprawiedliwiony ...
    > Ale co to oznacza ? => Wykształcenie: Staranne i wszechstronne.
    > Bo nie kumam ...

    Staranne znaczy sumienne, cechujące się dbałością o szczegóły, dokładne.
    Wszechstronne znaczy skrupulatne, obejmujące wiele dziedzin i wiele aspektów,
    rozległe.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 7. Data: 2004-06-01 18:32:50
    Od: "Słodzik" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości

    > Staranne znaczy sumienne, cechujące się dbałością o szczegóły, dokładne.
    > Wszechstronne znaczy skrupulatne, obejmujące wiele dziedzin i wiele
    aspektów,
    > rozległe.

    Zapewne przez roztargnienie zapomniałeś
    dodać, że przy układaniu powyższej definicji,
    posiłkowałeś się Słownikiem Języka
    Polskiego PWN, prawda?

    Słodzik

  • 8. Data: 2004-06-01 18:42:44
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Stasio Podróżnik w wiadomości
    <news:c9ifgs$56o$1@nemesis.news.tpi.pl> powiedział(a) co następuje:

    > Ja wolno myślę ... więc jestem usprawiedliwiony ...
    > Ale co to oznacza ? => Wykształcenie: Staranne i wszechstronne.
    > Bo nie kumam ...

    Daj sobie spokój, szkoda Twego czasu na myślenie o tym. To kwestia
    terapii psychiatrycznej a nie wykształcenia.

    --
    pozdrawiam :-) Olgierd
    "Gdy słowa stracą swoje znaczenie, ludzie stracą swoją wolność",

  • 9. Data: 2004-06-01 20:44:51
    Od: "BartekB" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Arek" napisał
    > Staranne [..]
    > Wszechstronne [..]

    "Wszechstronne" sugeruje wyksztalcenie podstawowe - w podstawowce
    wlasnie ksztalci sie wybitnie wszechstronnie. W liceum jest juz pewne
    ukierunkowanie (profilowane klasy), nie wspominajac o waskich
    specjalizacjach na studiach... Zatem masz wyksztalcenie podstawowe.
    Starannosc w nauce zawsze nagradzana jest dobrymi stopniami - zatem
    powinienes moc sie pochwalic swiadectwami z podstawowki z czerwonymi
    paskami...
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."

  • 10. Data: 2004-06-01 22:40:28
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik BartekB napisał:
    > "Wszechstronne" sugeruje wyksztalcenie podstawowe - w podstawowce
    > wlasnie ksztalci sie wybitnie wszechstronnie. W liceum jest juz pewne

    Doprawdy?
    Podaj mi namiary na jakąkolwiek szkołę w Polsce, która RZECZYWIŚCIE kształci.

    > ukierunkowanie (profilowane klasy), nie wspominajac o waskich
    > specjalizacjach na studiach... Zatem masz wyksztalcenie podstawowe.

    Ciekawe skąd się wzięło u niektórych ludzi - zaiste dziwaczne - przekonanie,
    że wykształcenie zdobywa się w szkole - i to jeszcze polskiej! - a nie samodzielnie
    ?

    > Starannosc w nauce zawsze nagradzana jest dobrymi stopniami - zatem
    > powinienes moc sie pochwalic swiadectwami z podstawowki z czerwonymi
    > paskami...

    Rzekłeś!

    pozdrawiam
    Arek