  • Data: 2004-06-02 12:33:12
    Temat: Re: Raz jeszcze pomowienie na grupach dyskusyjnych
    Od: "BartekB" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arek" napisał
    > Szkoła nie jest w stanie zaświadczyć żadnego uzyskanego poziomu
    > wiedzy ani umiejętności!

    A kto jest w stanie to zaswiadczyc? Dla ogolu bardziej prawdopodobnym
    jest czlowiek z papierkiem, bo mowic to kazdy moze sobie mowic... Jesli
    ktos ma wiedze, to nie boi sie tego potwierdzic odpowiednim papierkiem.
    A tylko wciza mowisz.

    > Jak już pisałem żadna szkoła nie jest w stanie potwierdzić posiadanego
    > wykształcenia jeśli rozmawiamy na poważnie a nie o fikcji.

    Norma jest ogol, a nie margines. I ogol w tym przypadku wymaga papierka.
    Ja np. Ci na slowo nie wierze.

    > Rynek - najsurowszy z weryfikatorów i moje osiągnięcia.

    ???

    > Ale to lepiej sobie kupić na targu, na uczelni

    Czyli najlepiej droga przestepstwa - falszerstwo dokumentow. Wybacz, ja
    bym Cie nie zatrudnil nawet do sprzatania...

    > Jednak mi papierki ze szkół nie są mi do niczego potrzebne. Tracenie
    czasu na ich
    > zdobywanie to - w moim przypadku - marnotrawienie go i talentów lub
    też kasy

    Czyli papierkow brak :)

    > Dodam do tego, że przeszedłem kilkanaście rozmów klasyfikacyjnych i w
    co najmniej
    > dwóch przypadkach dostałem propozycję pracy na stanowisku dyrektora
    raz oddziału
    > banku a raz firmy leasingowej,

    Ale jednak nie zostales zatrudniony... I nie mow, ze miales lepsza
    oferte, bo na pewno bys ja tu podal w przykladzie...

    > Widocznie jednak decydenci byli kumaci i woleli człowieka z
    rzeczywistą wiedzą i
    > doświadczeniem niż takiego z papierkiem :)

    Dlatego tez na tych stanowiskach pracuje teraz ktos inny...?
    A w to doswiadczenie tez Ci "na gebe" uwierzyli? Czy przedstawiles im
    papierek??? Wiesz, sa ludzie z mocna gadana, sama mam kilku takich
    znajomych - ale bardzo szybko zycie weryfikuje ich rzeczywiste
    umiejetnosci.
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."