  • Data: 2004-06-02 08:32:19
    Temat: Re: Raz jeszcze pomowienie na grupach dyskusyjnych
    Od: "BartekB" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arek" napisał
    > Doprawdy?
    > Podaj mi namiary na jakąkolwiek szkołę w Polsce, która RZECZYWIŚCIE
    kształci.

    Sam myslisz dokladnie tak, jak zarzucasz innym - szkola nie ksztalci,
    szkola pomaga w samoksztalceniu, a swoim papierkiem zaswiadcza (mniej
    lub bardziej dokladnie) uzyskany poziom wiedzy, umiejetnosci...

    > Ciekawe skąd się wzięło u niektórych ludzi - zaiste dziwaczne -
    przekonanie,
    > że wykształcenie zdobywa się w szkole - i to jeszcze polskiej! - a
    nie samodzielnie ?

    Zapewne stad, ze tak juz u nas sie zrobilo, ze to szkola potwierdza
    zdobyte wyksztalcenie - jaka wiec szkola moze potwierdzic Twoje
    "staranne i wszechstronne wyksztalcenie": podstawowa, srednia,
    policealna, a moze wyzsza? Jakies dodatkowe kursy, certyfikaty? W
    dzisiejszych czasach nikt na gebe nie uwierzy - trzeba pokazac papierek,
    i bynamniej nie taki kupiony na rynku, ale taki, ktory mozna w danej
    szkole zweryfikowac.
    A jesli ktos jest "wszechstronnie i starannie wyksztalcony" zapewnie nie
    mial zadnych klopotow z potwierdzeniem swojej wiedzy i umiejetnosci w
    dowolnej szkole i otrzymaniem poswiadczajacego ten stan papierka...
    W Twoim przypadku jest to...?
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."