  • 1. Data: 2003-05-04 10:51:35
    Temat: Raport o prawach autorkich 2003 USA-moje 3 grosze
    Od: "A'tomek" <a...@...pl>

    Polska jest oczywiście w czołówce ich łamania itd

    Słyszałem raz faceta który własnie wrócił od cioci z wakacji w chicago i że
    tam otwarcie legalne firmy przesyłąją materiały reklamowe nielegalnych
    materiałów np. typu czerwone gitary itd.
    Tak nie jest nawet u nas !
    Czyli USA walczy o ochrone własności intelektualnej, ale nie jako takiej
    idei, tylko swojej własności. Cudzą ma w d... i jest w tym daleko od nas bo
    póki co już dawnoo w Polsce otwarcie się piractwa nie prowadzi.

    Ak

  • 2. Data: 2003-05-04 22:12:52
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <b92rc6$4kk$1@atlantis.news.tpi.pl>, A'tomek wrote:

    > S?ysza?em raz faceta który w?asnie wróci? od cioci z wakacji w chicago i ?e
    > tam otwarcie legalne firmy przesy??j? materia?y reklamowe nielegalnych
    > materia?ów np. typu czerwone gitary itd.

    Co to sa"czerowne gitary" i dlaczego sa nielegalne?

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 3. Data: 2003-05-05 08:53:49
    Od: "gregor" <g...@W...z.pl>

    a nie jest tak ze po 25 latach mozna kopiowac kawalki i robic z nimi co sie
    chce ? przecierz w roznych oszolomach mozna kupic plyte ze stara muzyka za
    co najwyzej 10 zl.