  • 1. Data: 2003-05-04 07:02:36
    Temat: zgloszenie do prokuratury(??)
    Od: "A_D_A_M" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Zostalem oszukany przez sprzedajacego na allegro.
    Transakcja zostala przeprowadzona bez zarzutu, lecz sprzet zostal uszkodzony
    i sprzedajacy (jako zebyla gwarancja) obiecal wymienic to war w hurtowany na
    nowy.
    Odeslalem sprzet (pamiec) niestety kontakt sie urwal. Sprzedajacy nie
    odpowiada na maile.
    Zglosilem to do serwisu allegro przeslalem wszystkie dokumenty i czekam na
    rozwiazanie sprawy. Jedak nie licze a to ze uda sie im cos z tym zrobic.
    Wiec jedynym rozwiazaniem byo by zgloszenie na policje, albo do prokuratury.
    Jakoe sa koszty, procedury, gdzie to mam zglosic, jesli sprzedajacy jest z
    innego wokewodztwa.
    prosze o wszelkie rady i wskazowki
    pozdro
    Adam

  • 2. Data: 2003-05-04 08:01:46
    Temat: Re: zgloszenie do prokuratury(??)
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Jakoe sa koszty, procedury, gdzie to mam zglosic, jesli sprzedajacy jest z
    > innego wokewodztwa.
    > prosze o wszelkie rady i wskazowki

    zglaszasz - najlepiej osobiscie- w komendzie /posterunku policji -
    najblizszym twego miejsca zamieszkania. nie ponosisz zadnych kosztow,
    zgloszenie o oszustwie/jak i innnym przestepstwei/jest bezplatne. podajesz
    wszystkie okolicznosci, adresy -email, konto, na ktore wplacales pieniadze ,
    pokwitowanie przeslania paczki, itp. reszte powinna zalatwic policja i
    prokuratura.

    pozdr
    ssj5

  • 3. Data: 2003-05-04 08:15:03
    Od: "A_D_A_M" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ssj5" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    ,
    > pokwitowanie przeslania paczki, itp. reszte powinna zalatwic policja i

    A jak wyglada sprawa ewentulanej rozprawy albo cos takiego???
    Czy z tego tytulu nie ponosze kosztow???
    Adam

  • 4. Data: 2003-05-04 09:25:02
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    I zarzucą mu 286 kk