1. Data: 2003-05-04 07:02:36
Temat:zgloszenie do prokuratury(??)
Od:"A_D_A_M" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zostalem oszukany przez sprzedajacego na allegro.
Transakcja zostala przeprowadzona bez zarzutu, lecz sprzet zostal uszkodzony
i sprzedajacy (jako zebyla gwarancja) obiecal wymienic to war w hurtowany na
nowy.
Odeslalem sprzet (pamiec) niestety kontakt sie urwal. Sprzedajacy nie
odpowiada na maile.
Zglosilem to do serwisu allegro przeslalem wszystkie dokumenty i czekam na
rozwiazanie sprawy. Jedak nie licze a to ze uda sie im cos z tym zrobic.
Wiec jedynym rozwiazaniem byo by zgloszenie na policje, albo do prokuratury.
Jakoe sa koszty, procedury, gdzie to mam zglosic, jesli sprzedajacy jest z
innego wokewodztwa.
prosze o wszelkie rady i wskazowki
pozdro
Adam

2. Data: 2003-05-04 08:01:46
Temat:Re: zgloszenie do prokuratury(??)
Od:"ssj5" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakoe sa koszty, procedury, gdzie to mam zglosic, jesli sprzedajacy jest z
> innego wokewodztwa.
> prosze o wszelkie rady i wskazowki

zglaszasz - najlepiej osobiscie- w komendzie /posterunku policji -
najblizszym twego miejsca zamieszkania. nie ponosisz zadnych kosztow,
zgloszenie o oszustwie/jak i innnym przestepstwei/jest bezplatne. podajesz
wszystkie okolicznosci, adresy -email, konto, na ktore wplacales pieniadze ,
pokwitowanie przeslania paczki, itp. reszte powinna zalatwic policja i
prokuratura.

pozdr
ssj5

3. Data: 2003-05-04 08:15:03
Od:"A_D_A_M" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ssj5" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
,
> pokwitowanie przeslania paczki, itp. reszte powinna zalatwic policja i

A jak wyglada sprawa ewentulanej rozprawy albo cos takiego???
Czy z tego tytulu nie ponosze kosztow???
Adam

4. Data: 2003-05-04 09:25:02
Od:"Adas" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I zarzucą mu 286 kk