  • 91. Data: 2010-10-25 10:46:42
    Temat: Re: Rak toczący wymiar sprawiedliwości - co o tym sądzicie?
    Od: Adam Kłobukowski <a...@k...pl>

    On 25.10.2010 08:37, szerszen wrote:

    > Użytkownik "Adam Kłobukowski" <a...@k...pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:i9rlgt$c63$...@n...news.atman.pl...

    > a co to za argument?
    > oni siedza w pierdlu, a nie sa na wczasach

    Bo widzisz, ludzie nie stają się lepsi pod wpływem upadlania, a chyba o
    to w tym chodzi.

    Adam Kłobukowski

  • 92. Data: 2010-10-25 17:45:45
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "SQLwiel" <n...@o...pl> napisał

    > Tylko roboty przymusowe.
    > Więzień ma zarobić na swój czynsz, wikt i rumserwis.
    > Ew. do wyboru może mieć opcjonalnie sprzedaż narządów.

    Wiele sobie nie obiecuj, mózgów się nie przeszczepia.

  • 93. Data: 2010-10-26 06:52:25
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Adam Kłobukowski" <a...@k...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:ia3n6i$tkc$...@n...news.atman.pl...

    > Bo widzisz, ludzie nie stają się lepsi pod wpływem upadlania, a chyba o
    > to w tym chodzi.

    w karze chodzi o wiele rzeczy, skoro resocjalizacja w wiezieniu to mit, to
    wiezienie powinno ich tak upodlic, aby nawet nie mysleli o powrocie do
    niego, jak marchewka nie dziala, to trzeba znalezc solidny kij

  • 94. Data: 2010-10-27 08:09:26
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 26-10-2010 08:52, szerszen pisze:
> [...]
    > to wiezienie powinno ich tak upodlic, aby nawet nie mysleli o powrocie
    > do niego, jak marchewka nie dziala, to trzeba znalezc solidny kij

    Wieki doświadczeń z upadlającymi więzieniami (cieple cele z oknami i
    trzy posiłki dziennie dla więźnia to jest stosunkowo nowy wynalazek)
    jakoś dziwnie przeczą Twoim teoriom.

    Takie rozwiązania jak Twoje proponują ludzie, których wiedza historyczna
    ogranicza się do wykutych w szkole dat bitew, paru nazwisk i ogólnej
    wiedzy o przebiegu II wojny światowej.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 95. Data: 2010-10-27 08:13:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Takie rozwiązania jak Twoje proponują ludzie, których wiedza historyczna
    > ogranicza się do wykutych w szkole dat bitew, paru nazwisk i ogólnej
    > wiedzy o przebiegu II wojny światowej.

    zbyt daleko posunieta nadinterpretacja, moje rozwiazania sprowadzaja sie do
    tego, ze ci ktorzy tam sa, sa tam na wlasne rzyczenie i swiadomie
    zrezygnowali z praw, jake przysluguja ludziom poza kratami

  • 96. Data: 2010-10-27 08:35:17
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 27-10-2010 10:13, szerszen pisze:
> [...]
    > do tego, ze ci ktorzy tam sa, sa tam na wlasne rzyczenie i swiadomie
    > zrezygnowali z praw, jake przysluguja ludziom poza kratami

    Ty czasem wychodzisz na ulicę, stykasz się z realnym światem?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 97. Data: 2010-10-27 08:53:45
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Ty czasem wychodzisz na ulicę, stykasz się z realnym światem?

    codziennie i jakos poza drobnymi wykroczeniami drogowymi nie udalo mi sie
    nikogo okras, zabic, zgwalcic itd, dziwne prawda

  • 98. Data: 2010-10-27 09:24:58
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > się strzelanina w wyniku któej zginęłoby kliku przechodniów... Boże broń
    > ten kraj przed powszechnym dostępem do broni.

    niestety zgodze sie (choc mialem inne zdanie kiedys). jak w ciagu swojego
    zycia zaczalem dostrzegac jacy ludzie potencjalnie mogliby miec dostep do
    broni.... strach sie bac.
    Mysle ze selektywny dostęp do broni - dla osob ktore jej naprawdę
    potrzebują - jest dobry.
    A ew ustawa jaka jest ostatnio proponowana...od 21 lat... od 31 to ok....
    Zamiast dostępu do broni - zwiekszenie uprawnien obrony koniecznej. Nadal
    kazdy sie boi bronic zeby przypadkiem nie zrobic za duzej krzywdy albo co
    gorsza trwale okaleczyc... jeszcze napastnikowi zafundowac dozywotnia rente.

    sir

  • 99. Data: 2010-10-27 09:44:53
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 27-10-2010 10:53, szerszen pisze:

> [...]
    >
    > codziennie i jakos poza drobnymi wykroczeniami drogowymi nie udalo mi
    > sie nikogo okras, zabic, zgwalcic itd, dziwne prawda

    Nie za bardzo rozumiesz świat dookoła, prawda?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 100. Data: 2010-10-27 10:09:34
    Od: SQLwiel <n...@o...pl>

    Michał Gut pisze:

    > niestety zgodze sie (choc mialem inne zdanie kiedys). jak w ciagu
    > swojego zycia zaczalem dostrzegac jacy ludzie potencjalnie mogliby miec
    > dostep do broni.... strach sie bac.

    Po części się zgodzę, po części nie.

    Bandyci dostęp do broni będą mieli zawsze.
    Ograniczanie "normalnym ludziom" dostępu do broni, to wydanie ich
    bezbronnymi na pastwę bandytów.
    Pomysły SLD o likwidacji dostępu do broni, to powrót do komuny. Władza
    zaczyna bać się społeczeństwa, bo wie ile nazbrodniczyła.

> [...]
    > A ew ustawa jaka jest ostatnio proponowana...od 21 lat... od 31 to ok....
    > Zamiast dostępu do broni - zwiekszenie uprawnien obrony koniecznej.

    Nie "zamiast". Obok.
    Prawo ma być bezwzględnie egzekwowane. Człowiek ma być wolny i
    odpowiadać za swoje czyny. Za nadużycie broni - jak za
    zabójstwo/okaleczenie.

    > Nadal kazdy sie boi bronic zeby przypadkiem nie zrobic za duzej krzywdy
    > albo co gorsza trwale okaleczyc... jeszcze napastnikowi zafundowac
    > dozywotnia rente.

    Przypadek sprzed paru dni, z Katowic:
    Znajoma została napadnięta i okradziona. Po opisie sprawcy policja
    przywiozła znanego im podejrzanego, "zawodowego bandytę". Ona go
    rozpoznała. Nic z tego, bo nie znaleziono u niego fantów. (To większa,
    znana policji banda).
    Znajoma pyta "To dlaczego ktoś tam nie pójdzie i nie sprowokuje napadu,
    a wy ich nie zgarniecie?"
    - A kto ma pójść?
    - No to ja pójdę! (ta znajoma)
    - Nie, tak nie wolno.

    Mamy państwo służące bandytom.

    Poprawka: Nie, nie mamy państwa. Mamy bandę złodziei na wysokich stołkach.

    ... gdybym mógł kupić granat, to wsadziłbym do torby od laptopa,
    opakował kilogramem gwoździ, a zawleczkę przywiązał żyłką do nadgarstka

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.