  • 1. Data: 2010-10-22 06:43:24
    Temat: Wypadek na przerwie pracy
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Pracownik w ramach przerwy wychodzi z biura za wiedzą przełożonego i
    przechodzi na drugą stronę ulicy zakupić posiłek. Zostaje potrącony przez
    samochód. Czy to jest traktowane jako wypadek w pracy? Czy zwolnienie jest
    płatne 100%?

  • 2. Data: 2010-10-22 12:14:57
    Temat: Re: Wypadek na przerwie pracy
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-10-22 08:43, Piotr [trzykoty] pisze:
> [...]
    > przechodzi na drugą stronę ulicy zakupić posiłek. Zostaje potrącony
    > przez samochód. Czy to jest traktowane jako wypadek w pracy? Czy

    Odpowiedź brzmi - tak, są przypadki gdy można to uznać za wypadek przy
    pracy.

    http://new-arch.rp.pl/artykul/988862_Upadek_przed_ba
    rem_w_przerwie_sniadaniowej_to_nie_zawsze_wypadek.ht
    ml
    (ew. żółte strony Rzepy z 20.10.2010)
    Tak, wiem że płatne ale znajdziesz tam także odniesienia do orzecznictwa.

    --
    spp