  • 11. Data: 2005-08-08 15:40:14
    Temat: Re: Radio internetowe w pubie...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Raku_krak" <r...@N...amigos.kom.pl> napisał w wiadomości
    news:d9e11$42f71035$3eb334a3$13677@news.chello.pl...

    > Chronią ??? czyli jeżeli w radio (może być i internetowym) zostanie
    > puszczony utwór mój, mojego autorstwa, mojego zespołu, to czy moge od
    > ZAiKSu domagać się wynagrodzenia ???

    Zajrzyj do ustawy prawo autorskie. Ty musisz mieć umowę z ZAiKS-em.
    Jeśli nie masz, to wynagrodzenia dochodzisz na właścicielu radia.

  • 12. Data: 2005-08-08 16:09:49
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Zajrzyj do ustawy prawo autorskie. Ty musisz mieć umowę z ZAiKS-em.

    Heh. Nizle sie dzieje. JEstme muzykiem. Moje utwory ida w radiu. ZAIKS
    kasuje m.in. za to posiadaczy odbiornikow. Ja nie dostaje z tego grosza.
    Taaak, typowo polska opieka nad artystami :]

    Nie wiem , nie znam sie, ale ide o zaklad, ze aby podpisac umowe z
    ZAIKSem i/lub tym drugim, to sie trza niezle nawyginac ;)

    --
    Pan i Pani Smith (Mrs and Mr Smith, 2005) ...... http://tiny.pl/q7j5

  • 13. Data: 2005-08-08 18:38:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    Podpisz umowę z ZAiKS-em, to będą zbierać również za Ciebie.