  • 1. Data: 2005-08-04 15:37:42
    Temat: egzekucja a podział kwoty - problem proszę o pomoc
    Od: l...@v...pl

    Witam bardzo proszę o radę w niżej opisanej sprawie.

    Komornik prowadzi egz. mojego wynagr. za pr. od byłego pracodawcy, pomijam fakt
    braku jego zaangażowania w sprawę, ale to chyba normalne, jednak mam pewne
    wątpliwości co do jego postępowania:

    1. otrzymałem plan podziału sumy uzyskanej z egz.z wierzytelności, z którego
    wynika, iż dla mnie przypada kwota 103,51 zł, dziś jednak odebrałem przekaz od
    komornika na kwotę 85,18 zł.

    PYTANIE: Czy kwoty określone w podziale są kwotami do wypłąty i ewentualnie,
    jeśli ktoś ze współwierzycieli (jest nas kilku) złozył sprzeciw od postanowienia
    dot. podziału, czy dostałbym nowy plan podziału, a może choć informację o takim
    sprzeciwie ?

    2. blisko ROK TEMU US zajał sprzęt komputerowy mojego dłużnika, sąd wydął
    postanowienie, jednak że to komornik jest właściwy w postępoawniu 01.07.2005
    złożyłem wniosek o przeprowadzenie egz. z ruchomości wskazując nową siedzibę
    firmy i wniosek o pisemne przekazanie informacji nt. zajętych do tej pory
    ruchomości (chodziło mi o ten sprzęt) W dniu wczorajszym będąc z wizytą u
    komornika pani poinformowała mnie że TAKIEGO WNIOSKU z 01.07.2005 NIE MA
    ODNOTOWANEGO, pokazałem jej moją kopię z adnotacją o wpływie, po chwili
    przyszedł kolejny miły pan który coś starał mi się wytłumaczyć ale mu nie szło
    (dla ciekawych opisze pod kreską)

    PYTANIE: Czy komornik jest zobligowany jakimś terminem na udzielenie zapytania
    wierzyciela ?

    PYTANIE: Co z tą licytacją sprzętu zajętego przez US ?
    PYTANIE: Jeśli faktycznie US zajmował kto ma protokół z zajęcia i czy taki
    protokół doręcza sięwierzycielom ?

    Dla ciekawskich rozmowa u komornika
    ------------ wyjaśnienia pana bynajmniej nie komornika --------------

    - ja - składałem u państwa 01.07.2005 taki a taki wniosek
    - ON - czy mogę go zobaczyć? czyta ...... tak tak kojarze teraz to ja byłem
    osobiście w siedzibie tej firmy, ale tam nic nie mają co można zająć,
    - ja - dziwi mnie to co pan mówi albowiem także tam byłem i wiem, że Prezes
    pracuje na laptopie o wysokiej klasie,
    - ON - a tak dokładnie, ale to laptop prywatny. miał na to dokumenty
    - ja - dobrze a chcialem spytać czy już wyszła do mnie odp. na moje pytanie z
    wniosku który pan przeczytał przed chwilą ?
    - ON - to US zajmował komputery rok temu i my musimy czekac
    - ja - ale z tego co wiem Sąd już wydał postanowienie że to komornik jest
    właściwy do prowadzenia egzekucji
    - ON - a tak dokadnie my prowadzimy egzekucję
    - ja - w takim razie chciałem spytać kiedy odbyła się licytacja ?
    - ON - nie było licytacji
    - ja - proszę więc o protokół z zajęcia ruchomości sprzed roku
    - ON - US ma protokół,
    - ja - proszę więc o sygnaturę sprawy w US sprawdzę to, poza tym jak pan sądzi
    jaką wartość mają te komputery po roku ?
    - ON - staraliśmy się wejść do pomieszczenia gdzie są zajęte ruchomości, ale
    PREZES POWIEDZIAŁ ŻE NIE MA KLUCZY (sprzet zajęty jest pozostawiony u dłużnika
    dodam tylko że sprzęt zajęty znajdował się w lokalu wynajętym przez dłużnika, w
    którym obecnie NIE REZYDUJE bonie płacił za czynsz, więc gdzie są komputery ?),
    ale mówi że proszę się nie martwić bo US wycenił je bardzo dobrze i są bardzo drogie
    - ja - tak pan sądzi wg. mnie komputer klasy Pentium II na licytacji jest
    towarem który będzie niesprzedawalny, a wycena US nie znaczy nic
    - ON - no tak ma pan rację
    - ja - czekam jescze kilka dni na informacje w sprawie albowiem noszę się z
    zamiarem złożenia skargi na bezczynność komornika

    CO O TYM POD KRESKĄ SĄDZICIE - JAKIE WNIOSKI WAM PRZYCHODZĄ DO GŁOWY ?