    From: beherit / pn <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Radca prawny - nieruchomosci
    Date: Fri, 13 Jan 2012 09:23:03 +0100

    Czy może ktoś polecić radcę prawnego do przygotowania pozwu w zakresie
    nieruchomości. Lub ewentualnie pytanie czy sam lub z pomocą grupy sobie
    z tym poradzę?

    Chodzi o kasację aktu notarialnego + dochodzenie kosztów związanych z
    zakupem nieruchomości ze względu na poświadczenie nieprawdy przez
    Sprzedającego. Ja to widzę tak - jako pozew cywilny z art. 84 par. 1,2
    KC oraz art. 85 o wprowadzenie w błąd co miało skutki w postaci
    przewidzianej w art. 286 par. 1, 2 KK... i przy okazji tego uchylenie aktu.

    Pozdrawiam,
    b. (jeśli ktoś zna osobę , która by się tego podjęła i się na tym zna
    proponuję podać kontakt do mnie : beherit00 \na\ gmail . com ).