  • 1. Data: 2005-10-09 11:51:13
    Temat: RUSZAC DUPSKA I GLOSOWAC !!!!
    Od: "lisle" <d...@d...pl>

  • 2. Data: 2005-10-09 11:53:55
    Temat: Re: RUSZAC DUPSKA I GLOSOWAC !!!!
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <d...@d...pl> napisal(a):

    Po co, przecież prezydent i tak nie ma władzy. Po co brać udział w
    takim swoistym konkursie piękności i poglądów kandydatów?

    Ja idę tylko dlatego, żeby 'dać się policzyć' JKM.
    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem

  • 3. Data: 2005-10-09 11:59:26
    Od: Liwiusz <l...@t...poczta.onet.pl>

    Samotnik napisał(a):

    > Ja idę tylko dlatego, żeby 'dać się policzyć' JKM.

    Miło mi, ja również :)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 4. Data: 2005-10-09 12:04:47
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    No prosze :-) Jednak ktos jeszcze na mojego ulubionego Nosiciela Much W
    Grochy glosuje ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 5. Data: 2005-10-09 12:05:12
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Liwiusz napisał(a):

    > Miło mi, ja również :)

    A teraz szykować pieniążki na grzywnę naruszacie ciszę wyborczą ;)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 6. Data: 2005-10-09 12:20:21
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 09 Oct 2005 14:05:12 +0200,
    Johnson <j...@n...pl> screamed:
    > A teraz szykować pieniążki na grzywnę naruszacie ciszę wyborczą ;)

    A od kiedy pisanie o głosowaniu w konkursie na Jego Królewską Mość
    (czytaj: prezydenta) narusza ciszę wyborczą? (-;

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:217B ]
    [ 14:19:47 user up 10759 days, 2:14, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Even God cannot change the past.

  • 7. Data: 2005-10-09 12:40:58
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Artur M. Piwko napisał(a):

    > A od kiedy pisanie o głosowaniu w konkursie na Jego Królewską Mość
    > (czytaj: prezydenta) narusza ciszę wyborczą? (-;

    Myyśle że źle rozszyfrowałeś skrót JKM :)

  • 8. Data: 2005-10-09 12:43:18
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    A swoją drogą to zastanawiające tutaj 100 % głosów na JKM a w
    rzeczywistości 1,5 %.

  • 9. Data: 2005-10-09 12:58:43
    Od: Liwiusz <l...@t...poczta.onet.pl>

    Johnson napisał(a):

    > A swoją drogą to zastanawiające tutaj 100 % głosów na JKM a w
    > rzeczywistości 1,5 %.

    W różnorakiego rodzaju prawyborach, przy prowadzeniu normalnej
    kampanii, JKM uzyskuje 5-7%. Gdyby media prezentowały na równi
    wszystkich kandydatów, a nie tylko tych "właściwych", jego szanse byłyby
    o wiele większe od osiąganych 1,5%.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 10. Data: 2005-10-09 13:29:35
    Od: JFK <s...@g...com>

    Dnia Sun, 09 Oct 2005 14:58:43 +0200, Liwiusz napisał(a):

> [...]
    > wszystkich kandydatów, a nie tylko tych "właściwych", jego szanse
    > byłyby o wiele większe od osiąganych 1,5%.
    Obawiam sie ze nie masz racji. Akurat w mediach to ten facet sie cienko
    prezentuje. Niezle idzie mu pisanie itp. Poglady miewa nieglupie. Ale jak
    ma cos powiedziec do kamery to prawdziwy dramat. Lubie go ale medialnie
    gosc jest spalony :(
    Jakub (JFK) Kasica
    kontakt ze mna:
    http://rudy.mif.pg.gda.pl/~jfk/poczta/