  • 11. Data: 2020-10-25 02:22:41
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nig... tfu, za Wybrzeżem Kości Słoniowej
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-10-24, Animka <a...@t...ja.wp.pl> wrote:

    > Nie masz żony czy dziewczyny albo kolegi czy mamusi pod ręką?
    >
    > https://www.o2.pl/informacje/te-zdjecia-sa-hitem-sie
    ci-noworodek-urodzil-sie-ze-spirala-w-raczce-6529236
    092709568a

    Trafiony zatopiony. Nieźle was panowie załatwiła. I ten niepokój co
    powiedzieć, jeśli pojawi się informacja o dziecku z in vitro trzymającym
    w raczce próbówkę.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2020-10-25 02:44:39
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 25 Oct 2020 00:22:41 GMT
    doszła do mnie wiadomość <lz3lH.340006$t27.275907@fx34.ams1>
    od Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> :

> [...]
    >
    >Trafiony zatopiony. Nieźle was panowie załatwiła. I ten niepokój co
    >powiedzieć, jeśli pojawi się informacja o dziecku z in vitro trzymającym

    https://www.vice.com/en/article/4ay44q/baby-born-vie
    tnam-mother-iud&sl=auto&tl=pl

    "According to local news reports, the IUD--a device considered among
    the most effective forms of birth control available--came out from the
    mother's body when the baby was born. It was initially believed that
    the baby came out of the womb holding the IUD, but Vietnamese reports
    clarified that medical staff had placed it in the baby's hand for the
    photo op."

    Chyba więcej nie trzeba dodawać.

  • 13. Data: 2020-10-25 04:03:51
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-10-25, Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> wrote:
> [...]
    > the baby came out of the womb holding the IUD, but Vietnamese reports
    > clarified that medical staff had placed it in the baby's hand for the

    Ale ja to czytałem. Nie zmienia to faktu, że zapewne nie było to
    fizycznie niewykonalne, że dziecko na jakimś tam etapie mogło np.
    położyć na tym rękę, czy nawet chwycić. Ostatecznie nie jest to więc
    taka kosmiczana bzdura jak to zabrzmiało. No chyba, że przyszło na świat
    przez cesarskie, ale zdaje się nie przyszło.

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2020-10-25 04:34:59
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 25 Oct 2020 03:03:51 GMT
    doszła do mnie wiadomość <rW5lH.1038818$EWb.663205@fx42.ams1>
> [...]
    >taka kosmiczana bzdura jak to zabrzmiało. No chyba, że przyszło na świat
    >przez cesarskie, ale zdaje się nie przyszło.

    Jakoś w to wątpię. O2.pl to ściek informacyjny, powinien każdemu
    zapalać girlandę czerwonych lampek i wyć syrenami we łbie.
    A tak na marginesie, dziecko poczęte mogło złapać magiczne
    kuleczki(albo nawet stringi zerwać z tyłka), ale widocznie tamta pani
    takich kuleczek nie miała.
    Prawie wszystkie nasze portale to ściek.

  • 15. Data: 2020-10-25 16:35:54
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-10-25 o 00:05, nadir pisze:

    > Człowieku małej wiary, ona naprawdę mogła przeczytać taki artykuł. Mało
    > tego, mogła go sama napisać.

    Nie mądrzyj się, Na dodatek naucz się wycinać po sobie zostające śmieci,
    żeby nikt po Tobie nie sprzątał.
    Link już podawałam, ale podam jeszcze raz:

  • 16. Data: 2020-10-25 16:39:20
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    >
    > Trafiony zatopiony. Nieźle was panowie załatwiła. I ten niepokój co
    > powiedzieć, jeśli pojawi się informacja o dziecku z in vitro trzymającym

    LOL

    --
    animka

  • 17. Data: 2020-10-25 16:45:39
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-10-25 o 04:34, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> [...]
    > takich kuleczek nie miała.
    > Prawie wszystkie nasze portale to ściek.

    Podobno najlepsze to te dla gejów ;-)

    --
    animka

  • 18. Data: 2020-10-25 18:15:50
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ciekawe, czy ci lekarze głosują na P0 czy na LSD.

    -----

  • 19. Data: 2020-10-25 18:23:41
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A ja o sztucznej szczęce.

    -----

  • 20. Data: 2020-10-25 21:36:33
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 25 Oct 2020 16:35:54 +0100
    doszła do mnie wiadomość <rn4614$54r$1@gioia.aioe.org>
    od Animka <a...@t...ja.wp.pl> :

> [...]
    >
    >https://www.o2.pl/informacje/te-zdjecia-sa-hitem-si
    eci-noworodek-urodzil-sie-ze-spirala-w-raczce-652923

    Ale rozumiesz co jest nie tak z "informacją" zamieszczoną na
    łodwapeel? To nie prawda, dziecko nie urodziło się z wkładką w rączce,
    lekarz umieścił mu ją tam przed wykonaniem zdjęcia.

[...]

    "Początkowo sądzono, że dziecko wyszło z macicy trzymając wkładkę
    domaciczną, ale wietnamskie doniesienia wyjaśniły, że personel
    medyczny umieścił ją w dłoni dziecka podczas wykonywania zdjęcia."

    Powinnaś się nauczyć rozpoznawać fejki z gunwoportali, czas już na to
    najwyższy, lepiej wiedzieć kiedy cię w konia robią.