    From: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: RP3 100 lat za Nig... tfu, za Wybrzeżem Kości Słoniowej
    Date: Sun, 25 Oct 2020 04:34:59 +0100

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 25 Oct 2020 03:03:51 GMT
    doszła do mnie wiadomość <rW5lH.1038818$EWb.663205@fx42.ams1>
    od Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> :

    ci-noworodek-urodzil-sie-ze-spirala-w-raczce-6529236
    092709568a

    tnam-mother-iud&sl=auto&tl=pl

    >Ale ja to czytałem. Nie zmienia to faktu, że zapewne nie było to
    >fizycznie niewykonalne, że dziecko na jakimś tam etapie mogło np.
    >położyć na tym rękę, czy nawet chwycić. Ostatecznie nie jest to więc
    >taka kosmiczana bzdura jak to zabrzmiało. No chyba, że przyszło na świat
    >przez cesarskie, ale zdaje się nie przyszło.

    Jakoś w to wątpię. O2.pl to ściek informacyjny, powinien każdemu
    zapalać girlandę czerwonych lampek i wyć syrenami we łbie.
    A tak na marginesie, dziecko poczęte mogło złapać magiczne
    kuleczki(albo nawet stringi zerwać z tyłka), ale widocznie tamta pani
    takich kuleczek nie miała.
    Prawie wszystkie nasze portale to ściek.